Säljadministratör till globalt kontanthanteringsföretag

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
2016-08-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljadministratör till globalt kontanthanteringsföretag" (publicerad 2016-12-21) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-08-24

Företaget
Företaget är en global aktör inom kontanthantering. De arbetar med att skapa kostnadseffektiva lösningar för sina kunder genom att samordna, hantera och sätta in kontanter till kunders bankkonton. Målet är att ge exceptionell service och att överträffa kundernas förväntningar. Företagskulturen kännetecknas av ärlighet, vaksamhet, hög etik och moral.

Företaget har genomgått omorganiseringar och söker nu en säljadministratör för ett vikariat på ett år med goda möjligheter till förlängning.

Dina arbetsuppgifter
Som säljadministratör arbetar du primärt med: avtalsadministration, fakturering samt ärenden gentemot kund. Inom avtalsadministration ansvarar du för inkommande och utgående avtal samt kontrollerar att samtliga avtal innehåller rätt information. Du ansvarar också för avtalsändringar för externa kunder och interna platskontor där ändringarna kan behandla allt mellan förändrade körlistor till uppsägningar.

Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet från administration och kundkontakt från exempelvis butik, kundtjänst eller liknande.
• God datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska såväl som på engelska. Övriga språkkunskaper ses som meriterande.
• Du besitter kunskaper från olika affärssystem och det är meriterande med kunskaper från IFS:s affärssystem.

Till denna roll söker vi sig som är lättlärd och initiativrik. Du är orädd för nya arbetsuppgifter och vill komma framåt men du vågar ställa frågor längs vägen. Då rollen har ett fokus på eget ansvar är det viktigt att du är handlingsinställd och ser vad som behöver göras samtidigt som du är trygg i dig själv och känner dig säker i din kommunikativa förmåga.

Övrig information:

Start: Omgående.
Plats: Stockholm.
Lön: Enligt överenskommelse.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Säljadministratör, Säljassistent, Assistent, Kundservice, Sälj

Varaktighet, arbetstid
Vikariat 1 år., Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Otto Hermansson 08-40024050 otto.hermansson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3009677

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: