Releasy söker Teamledare

Releasy Customer Management AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Stockholm, Solna, Södertälje, Uppsala, Eskilstuna eller i hela Sverige

Brinner du för kundservice och försäljning? Har du erfarenhet av att leda och utveckla andra? Vill du dessutom vara en del av ett framgångsrikt gäng som värnar om kvalitet, teamkänsla och arbetsglädje? Då har vi jobbet för dig!

I samband med Releasys expansion söker vi nu ytterligare en driven Teamledare till vårt kontor i Stockholm.

Vem söker vi?

Vi söker dig som känner sig redo för nya utmaningar som Teamledare. Som Teamledare på Releasy har du ett helhetsansvar för dina medarbetare, deras utveckling, välmående och resultat. Du är inte rädd för att ta initiativ och beslut som leder gruppen mot nya höjder, även i stressiga situationer. Du arbetar målinriktat med hela teamet, analyserar och rapporterar teamets resultat och arbetar alltid för att ni ska prestera bättre än gårdagen. Du har ett direkt personalansvar för ca 15-20 medarbetare, vissa med erfarenhet och andra helt nya inom området, så skinn på näsan och att inte vara rädd för att ta tag i obekväma situationer ligger i din natur. Självklart besitter du förmågan att inspirera och lyfta andras prestationer, bygga goda och långsiktiga relationer och är en ordningsam och strukturerad person. Du lever och lär efter vårt mål att i varje enskild kundinteraktion leverera "den bästa kundupplevelsen". Arbetet ställer höga krav på prestigelöshet och professionalism varför stor vikt kommer att läggas vid din personlighet.

Utöver detta ser vi att du har

• Gymnasial utbildning


• Erfarenhet av tidigare arbete inom kundservice eller liknande


• Erfarenhet av personalansvar


• Mycket god dator-/systemvana


• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

Dina primära ansvarsområden

• Huvudansvar för teamets lönsamhet


• Personalansvar för samtliga medarbetare i teamet


• Huvudansvar för kvalitet och att alla medarbetare har rätt kunskapsnivå


• Uppföljning av sjukfrånvaro och annan frånvaro


• Ansvar för trivsel och arbetsmiljö i teamet

Lön och anställningsgrad

Månadslön

Heltid

Start

Enligt överenskommelse.

Ansökan och tillsättningsdatum

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag är 2021-03-22 men tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vid frågor om tjänsten kontakta Anna Roos, anna.roos@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vårt fokus på våra medarbetare och innovativa lösningar har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Våra kontor finns i Barcelona, Borås, Borlänge, Linköping och Stockholm. Vi arbetar med att skapa den bästa kundupplevelsen oavsett kanal. Vi skapar tusentals relationer... en i taget! Vi är kollektivavtalsanslutna och tror på trygga anställningar, mångfald och arbetsglädje.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2021-03-05

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
5612407

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: