Releasy Söker Drivna Kundtjänstmedarbetare Till Cmore

Releasy Customer Management AB / Kundservicejobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Borlänge, Falun, Gagnef, Säter, Leksand eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management AB i Borlänge, Malung-Sälen, Gävle, Västerås, Örebro eller i hela Sverige

Varför ska du jobba hos oss?

Vill du jobba för en av Sveriges snabbast växande streamingtjänst? Gillar du sport, serier och tycker om att ge en god service? Vi utökar vårt team och söker just dig som vill vara med och leverera kundservice hos premiumleverantören av svenskt drama och sport, C More!

Snabbfakta

Roll:
Kundtjänstmedarbetare

Stad:
Borlänge

Omfattning:
75-100%

Publiceringsdatum
2022-02-04

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Arbetstider:
Varierande arbetstider mellan klockan 11-23
C More har öppet 7 dagar i veckan

Startdatum:
2022-02-21

Övrig information
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning
Månadslön enligt kollektivavtal

Vi söker dig som är

• Driven, tycker om att arbeta mot uppsatta mål och har en stark ansvarskänsla.


• Intresserad av serviceyrket. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom serviceyrket men det är inget krav.


• Kommunikativ och kan uttrycka dig på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.


• Lösningsorienterad och har en positiv inställning.


• Serviceinriktad och brinner för att hjälpa andra människor.


• Snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.


• Van att jobba med dator och har lätt för att hantera olika system.

Om rollen & arbetsuppgifter

I rollen som Kundtjänstmedarbetare hos C More erbjuds du en möjlighet att arbeta med kundservice för några av de ledande aktörerna inom utvecklingen av rörlig bild och digitaliseringen av tv-industrin, TV4 och C More. Med en stor mängd tv-kanaler och andra tjänster, bjuder de in hela Sverige till en tv-upplevelse i världsklass.

Som Kundtjänstmedarbetare är din primära uppgift att leverera service till användarna och säkerställa att de även får en kundupplevelse i världsklass!

Stor vikt ligger i att prata för varumärket och tydligt berätta om innehållet med kunderna för att få dem att vilja stanna kvar. Om du har ett sport och/eller filmintresse är det ett plus i kanten!

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Hantera olika kundärenden via telefon, chatt och mejl samt sociala medier.


• Möjlighet till att få arbeta med mer administrativa arbetsuppgifter.



Utvecklingsmöjligheter

Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Så ansöker du
Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Varmt välkommen med din ansökan!

Bakgrundskontroll:

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Frågor?

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta Rekryteringsansvariga Christina Boge, christina.boge@releasy.se eller Johanna Davidsson Drakou, Johanna.davidsson.drakou@releasy.se .

Om Releasy

Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.

Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare. Vilket har gjort oss till ett av Sveriges mest framgångsrika företag inom outsourcad kundservice.

Vi arbetar för att erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-02-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Releasy Customer Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Releasy Customer Management AB (org.nr 556754-2633)

Arbetsplats
Releasy

Jobbnummer
6313541

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management AB: