Rekryteringsträff: Kundtjänst/telefonsupport
Arena Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Välkommen till Arbetsförmedlingen Stockholm City på rekryteringsträff.
Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget
Dag: 8 mars 2011
Tid. kl. 10.30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk. Verksamhetsområden; Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj, Teknik, Industri, Lager, Bygg & Fastighet, Fordon.
För kunds räkning söker vi en medarbetare till ett livförsäkringsbolag till Kundtjänst/telefonsupport.
Arbetet innebär att du ska sköta den initiala telefon- och e-postkorrespondensen för att ge support till företagets kunder, rådgivare och mäklare. Din inställning är mycket viktig och du gillar att arbeta med service och hanterar kunder med vår kunds vision att varje kontakt med vår kund ska vara en positiv upplevelse. Du kommer att ingå i ett administrativt team på 10 personer där ni är 4 personer som har huvudansvaret för inkommande samtal.
Du kommer att arbeta med försäkringar och det är meriterande med tidigare kunskaper om individuella försäkringar eller kunskaper inom tjänstepensionsområdet. Din inställning är det viktigaste och du är villig att lära dig nytt. Du kommer också att jobba med rutinärenden såsom fullmaktregistreringar och annan administration.
För att passa för uppdraget är du
• Kundfokuserad
• Noggrann och ansvarstagande
• En mycket god administratör
• Van att arbeta såväl självständigt som i team
• Prestigelös och kan hjälpa till där det behövs
Företaget vi söker till är ett mindre företag där du har möjlighet att påverka rutiner och komma med idéer. Tjänsten är på heltid och telefon tider är 9.00-16.00 då det krävs att man är på plats. Företaget är beläget i centrala Stockholm i trevliga lokaler.
Du som söker bör ha erfarenhet från arbete i kundtjänst och ha god förståelse för processerna inom kundtjänst. Uppdraget är till att börja sex månader och för rätt person kan det leda till en anställning.
Utbildning och bakgrund
Gymnasieutbildning och erfarenhet av tidigare kundtjänstarbete gärna med försäkringsfrågor.
Publiceringsdatum2011-03-03Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Se annonsbeskrivning
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-03-08
Du söker jobbet genom att besöka Af City den 3 mars 2011. Arbetsgivaren vill bara träffa personer som har med sig sina ansökningshandlingar.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagArena Personal AB
AdressArena Personal AB
Box 30117
10425 STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Faxnummer: 0-0
Jobbnummer 866444
Observera att sista ansökningsdag har passerat.