Reklamationshandläggare till välkänt företag i centrala Göteborg

Amga AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Göteborg, Helsingborg, Växjö, Linköping, Lund eller i hela Sverige

Ta chansen att söka ett spännande och givande arbete inom reklamationshantering och -utredning!

AMGA är ett konsult- och rekryteringsbolag med expertis inom försäkring, finans & bank, service och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

Denna tjänst är inom vår konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av AMGA och uthyrd till vår kund.

Vi söker nu dig som trivs att arbeta självständigt såväl som i grupp. Vi tror att du är en person som gillar utmaningar och att hantera lite svårare ärenden. Vi ser även att du är noggrann och en duktig administratör, gillar att arbeta med statistik och är analytiskt lagd. Arbetsuppgifterna innebär registrering och hantering av reklamationer enligt gällande avtal och regelverk.

Erfarenheter/Utbildning

• Gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet av reklamationshantering eller liknande administrativa uppgifter
• Goda kunskaper i Officepaketet och van att arbeta i olika datasystem
• Erfarenhet inom spedition eller transport är meriterande

För att trivas och vara framgångsrik i rollen ser vi att du är lättlärd, noggrann och ansvarstagande. Du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vidare har du goda kunskaper i Officepaketet och är van att navigera i flera olika affärs- och stödsystem.

Vi ser att du är en trygg och prestigelös person. Du är ansvarsfull och utför alltid ditt arbete med hög kvalitet. Du klarar av att ta egna initiativ och att arbeta självständigt samtidigt som du vill vara del av ett team med gemensamma ansvarsområden, där god samarbetsförmåga är a och o. Tillsammans med dina kollegor utvecklar du rutiner och processer.

Företaget har sitt säte i centrala Göteborg. Arbetstid är kontorstid (8-17).

OBS! Uppstart är redan i början av januari 2020. Anställningen är tidsbegränsad till ca 3-4 månader men kan komma att förlängas eller rollen förändras inom bolaget.

Mer information anges vid intervjutillfället.

Kollektivavtal tillämpas och tillkommande förmåner ingår. Tjänsten är heltid och tillträde kommer att ske omgående.

Publiceringsdatum
2019-12-13

Så ansöker du
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 3/1, 2020 så skicka in din ansökan redan idag!

Vid frågor om tjänsten kontakta Pernilla Rodriguez på 072-394 91 51 eller pernilla.rodriguez@amga.se.

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Amga AB (org.nr 556998-2167)

Jobbnummer
5002001

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: