Registrerare till vår kund i centrala Stockholm

Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Adecco är världens ledande bemanningsföretag. Vi arbetar som en komplett HR partner till våra globala och lokala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har en lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag. Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag!
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.
Adecco Office & HR i Stockholm söker nu en registrerare till vår kunds inköpsavdelning

Publiceringsdatum
2009-11-24

Dina arbetsuppgifter
Som registrerare ska du i första hand kunna rycka in vid behov och sköta orderprocessen i vår kunds affärssystem. I andra hand ska du syssla med övriga administrativa uppgifter som förekommer på en inköpsavdelning, då främst registrering.
Du kommer att ta emot en hel del information som ska registreras. Registreringen innefattar dels inköpsorders, testdata, kravspecifikationer och reklamationer. Det mesta registreras i mallar i Excel och i vår kunds affärssystem. Du kommer också att leta reda på inköpsavtal i arkiv och registrera dessa i en speciell applikation.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har datavana, främst i Word och Excel. Dina engelskakunskaper är goda då mycket av dialogen med leverantörer och fabriker sker på engelska. Att ha erfarenhet från inköp ses som meriterande men är ej ett krav.
Som person är du lyhörd och lättlärd. Du är noggrann och har uthållighet, samt har känsla för siffror och text.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och kommer att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag, tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Intresserad?
Du är välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker tjänsten via annonsen.
Tjänsten avser heltid med start omgående till och med februari, med chans till förlängning.
Länken till annonsen är följande: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=724853
Vid frågor kontakta Elinor Eliasson 073-684 85 86
Välkommen att ansöka!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 724853

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
542169

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm: