Redovisningsekonomer
Lundin & Boström / Redovisningsekonomjobb / Borlänge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Borlänge,
Falun,
Gagnef,
Säter,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lundin & Boström i Borlänge,
Falun,
Säter,
Leksand,
Hedemora eller i
hela Sverige Vi rekryterar nu två st redovisningskonsulter till intressanta uppdrag i Falun/Borlänge.
Publiceringsdatum2018-01-17Dina arbetsuppgifterSom redovisningsekonom kommer du att arbeta med hela bredden inom ekonomi., bl a reskontra, löpande redovisning, avstämningar, analyser, skattedeklarationer, periodiseringar, momsrapporter, månads- och årsbokslut. Du kommer att ansvara för egna kunder vilket gör att du måste tycka om att arbeta rådgivande och konsultativt med ekonomifrågor och fungera som stöd/bollplank.
BakgrundVi ser gärna att du har högskoleutbildning inom ekonomi men gedigen erfarenhet av självständigt arbete inom ovanstående uppgifter är det allra viktigaste. Vi önskar att du har goda kunskaper i Excel. Du har lätt för att lära dig nya ekonomi- och IT-system. Det är meriterande om du har arbetat på redovisningsbyrå eller har erfarenhet av att jobba i större ekonomisystem.
Din Profil:
Du har hög social kompetens, är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartners. Vidare bör du vara serviceinriktad och trivas i sammanhang där man jobbar i team och mot gemensamma mål.
Låter det här intressant och stämmer ovanstående på dig? Välkommen med din ansökan!
Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så fort som möjligt. Du ansöker via vår hemsida lundinbostrom.se. Har du frågor är du välkommen att kontakta Ola Lundin, 070-535 54 07.
Varaktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLundin & Boström
AdressLundin & Boström
Borganäsvägen 42
78433 Borlänge
KontorsadressBorganäsvägen 42
Jobbnummer 3908196
Observera att sista ansökningsdag har passerat.