Receptionsansvarig I Köpcentrum

Middlepoint AB / Receptionistjobb / Stockholm
2015-10-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionsansvarig I Köpcentrum" (publicerad 2016-06-14) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Middlepoint AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Täby eller i hela Sverige

Vi ska göra skillnad och det innebär att vi alltid vill mer!
Middlepoint erbjuder professionell Facility Service med känsla för det lilla extra och därför ställer vi höga krav på våra medarbetare. Nu söker vi likasinnade som med serviceanda och flexibilitet vill ta sig an rollen att bli vår nya servicekonsult. Middlepoint placerade sig som nummer elva i Dagens Industri Gasell 2014 med en tillväxt på över tusen procent.

Publiceringsdatum
2015-10-02

Dina arbetsuppgifter
• Ansvara för receptionen i ett köpcentrum och jobba på plats i servicedisken
• Du blir centrumledningens förlängda arm ut till centrumets besökare
• Bemötande av besökare, butikspersonal och dess kunder utifrån Middlepoints mentalitet och koncept som bygger på att göra intryck, trivselspridning och ett välkomnande utöver det vanliga
• Utforma och utföra administrativa rutiner såsom t.ex. enkäter, register, klagomålshantering
• Ansvara för presentkortsförsäljning, paketinslagning, rimstugor och allt annat som hör centrumets event till
• Ta emot inkommande och utgående samtal
• Beställning av till exempel Taxi, restaurang osv.

Vem söker vi?
Du arbetar professionellt och i enlighet med Middlepoints serviceanda. Som person är du ansvarsfull, noggrann, strukturerad och flexibel. Du tycker om att träffa nya människor och vill alltid leverera det lilla extra. Extern och intern kommunikation sker face-2-face, via mail och över telefon. Du är positiv, har skinn på näsan, stresstålig och ser möjligheter istället för problem.
För att arbeta i vårt team måste man vara en självständig individ som samtidigt förstår och gillar vikten av teamarbete. Motivation, mål, utveckling och arbetsglädje som känns är våra värderingar inom HR.
Och givetvis brinner du för service lika mycket som vi! Vi levererar Stockholms bästa Serviceprofiler!

Vi söker dig som har erfarenhet inom serviceyrket och är en duktig administratör. Du har mycket goda kunskaper inom Office-paketet och har lätt för att lära dig nya system.

Arbetstider och omfattning
Anställningen är en tillsvidareanställning med provanställning på sex månader. Arbetstiderna är förlagda under centrumets öppettider vilket innebär att man är schemalagd under veckodagarna samt varannan helg.
Stämmer beskrivningen in på dig, ansök med CV och personligt brev till jobba@middlepoint.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
80%

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-10-05
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobba@middlepoint.se

Företag
Middlepoint AB

Adress
Middlepoint AB
Västra Trädgårdsgatan 15
11153 Stockholm

Kontorsadress
Västra Trädgårdsgatan 15
Stockholm

Jobbnummer
2460422

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Middlepoint AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Middlepoint AB: