Receptionist till Kungsleden
Office Management bemanning och rekrytering / Receptionistjobb / Stockholm
2018-10-31
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist till Kungsleden" (publicerad 2018-11-12) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm,
Täby eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en organisation som levererar service av första klass? Är du engagerad i ditt arbete, gillar rollen att arbeta i en roll som spindeln i nätet och slutför dina uppgifter med stor noggrannhet? Då kan tjänsten som receptionist på Kungsleden vara rollen för dig!
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Office Management söker en receptionist till Kungsleden. I rollen som receptionist är du Kungsledens ansikte utåt, mot både hyresgäster och besökare. Receptionsfunktionen utgör en servicenod för Kungsledens hyresgäster i Kista. Du kommer tillhöra ett team med en teamledare och ytterligare en receptionist.
Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:
Bemöta kunder/besökare och hyresgäster till fastigheten
Bistå med ankomstregistrering av besökare
Besvara frågor om fastigheten
Administrera passerkort för Kungsledens hyresgäster
Daglig uppsikt över receptions- och konferensytor
Skapa felanmälningar som avser fastigheten
Du kommer även tillhandahålla Kungsledens hyresgäster med service av catering, bokning av konferensrum och hantering av post/bud. Tjänsten passar dig som trivs i en varierad yrkesroll där kunden alltid prioriteras i förstahand.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. För att lyckas i rollen som receptionist krävs det att du är professionell i din kommunikation och har en stark känsla för service. Andra viktiga egenskaper är att du är flexibel, har ett sinne för detaljer och alltid ligger steget före. Du är noggrann med förmågan att skifta fokus och kan naturligt prioritera mellan olika arbetsuppgifter.
Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift eftersom många besökare är engelsktalande. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för den här tjänsten.
ÖVRIGT
Start: December
Omfattning: Heltid
Arbetstid: mån-fre 08.00-17.00
Plats:Kista
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2018-10-31ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Lodin
maria.lodin@officemanagement.se +460000000
FöretagOffice Management bemanning och rekrytering
AdressOffice Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista
KontorsadressSkalholtsgatan 6, Kista
Jobbnummer 4433305
Observera att sista ansökningsdag har passerat.