Receptionist till Kungsleden - Office Management bemanning och rekrytering - Receptionistjobb i Stockholm
Receptionist till Kungsleden
Office Management bemanning och rekrytering / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att tjänsten inte längre går att söka.

Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Office Management bemanning och rekrytering i Stockholm

Vill du arbeta i en organisation som levererar service av första klass? Är du engagerad i ditt arbete, gillar att arbeta i en roll som spindeln i nätet och slutför dina uppgifter med stor noggrannhet? Då kan tjänsten som receptionist på Kungsleden vara rollen för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Office Management söker en receptionist till Kungsleden. I rollen som receptionist är du Kungsledens ansikte utåt, mot både hyresgäster och besökare. Receptionsfunktionen utgör en servicenod för Kungsledens hyresgäster i Kista. Du kommer tillhöra ett team med en teamledare och ytterligare en receptionist.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

Bemöta kunder/besökare och hyresgäster till fastigheten

Bistå med ankomstregistrering av besökare

Besvara frågor om fastigheten

Administrera passerkort för Kungsledens hyresgäster

Daglig uppsikt över receptions- och konferensytor

Skapa felanmälningar som avser fastigheten

Du kommer även tillhandahålla Kungsledens hyresgäster med service av catering, bokning av konferensrum och hantering av post/bud. Tjänsten passar dig som trivs i en varierad yrkesroll där kunden alltid prioriteras i förstahand.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning sker i början av december. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Arbetsplats i Kista.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. För att lyckas i rollen som receptionist krävs det att du är professionell i din kommunikation och har en stark känsla för service. Andra viktiga egenskaper är att du är flexibel, har ett sinne för detaljer och alltid ligger steget före. Du är noggrann med förmågan att skifta fokus och kan naturligt prioritera mellan olika arbetsuppgifter.

Vidare ser vi att du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal som skrift eftersom många besökare är engelsktalande. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för den här tjänsten.

ÖVRIGT

Start: December

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 08.00-17.00

Plats:Kista

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Office Management, men arbeta ute hos vår kund. Vi önskar att du ser långsiktigt på tjänsten. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2018-11-12

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Lodin maria.lodin@officemanagement.se +460000000

Företag
Office Management bemanning och rekrytering

Adress
Office Management bemanning och rekrytering
Skalholtsgatan 6
16440 Kista

Kontorsadress
Skalholtsgatan 6, Kista

Jobbnummer
4454014

Observera att tjänsten inte längre går att söka.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management bemanning och rekrytering: