Receptionist På Heltid Till Centrala Stockholm
Mybw Office Management AB / Receptionistjobb / Stockholm
2019-11-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist På Heltid Till Centrala Stockholm" (publicerad 2020-03-11) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Sollentuna,
Uppsala eller i
hela Sverige Trivs du i en roll där du agerar spindeln i nätet? Är du lösningsfokuserad och brinner för att ge service av högsta kvalité? Då kan tjänsten som receptionist hos vår kund vara tjänsten för dig!
BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
I centrala Stockholm i fina lokaler sitter vår kund. I rollen som receptionist kommer du att ha en central och betydande roll där du säkerställer en professionell drift av receptionen, inkluderad växel, faciliteter och administration. Rollen ställer krav på hög service både till kunder, besökare samt medarbetare. Du arbetar kontinuerligt för en hög integritet, sekretess och ständigt för att granska serviceprocesserna för en förbättrad servicenivå.
Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:
• Välkomnande och registrering av besökare
• Hantering av växel för kundens kontor
• Hantering av inkommande och utgående post och paket
• Hantering av leveranser till kontor
• Arkivering
• Sakgranska fakturor och hantera reseräkningar
• Administration och planering kring inbjudningar och deltagare för interna såsom externa möten
• Service av öppna ytor såsom reception och konferensrum
• Cateringbeställningar
Tjänsten är på heltid, under kontorstider. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Du kommer vara anställd av Office Management men arbeta på plats hos vår kund som sitter i fräscha moderna lokaler i centrala Stockholm.
KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. Vi tror att du, för att lyckas i rollen som receptionist, är professionell i din kommunikation, drivs av att ge toppservice till dina medarbetare samt kunder och besökare. Som person är du även utåtriktad, självständig prestigelös i ditt arbete och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord.
Du har ett driv för att utvecklas, en förmåga att alltid ligga steget före och snabbt sätta dig in i nya uppgifter som hamnar hos dig. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.
ÖVRIGT
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: 100% heltid
Arbetstid: kontorstider, måndag-fredag Plats: Centrala Stockholm
Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2019-11-14ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207),
http://www.officemanagement.se Arbetsplats Office Management bemanning och rekrytering
Jobbnummer 4956115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.