Receptionist På Heltid Till Centrala Stockholm

Mybw Office Management AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Uppsala eller i hela Sverige

Trivs du i en roll där du agerar spindeln i nätet? Är du lösningsfokuserad och brinner för att ge service av högsta kvalité? Då kan tjänsten som receptionist hos vår kund vara tjänsten för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

I centrala Stockholm i fina lokaler sitter vår kund. I rollen som receptionist kommer du att ha en central och betydande roll där du säkerställer en professionell drift av receptionen, inkluderad växel, faciliteter och administration. Rollen ställer krav på hög service både till kunder, besökare samt medarbetare. Du arbetar kontinuerligt för en hög integritet, sekretess och ständigt för att granska serviceprocesserna för en förbättrad servicenivå.

Dina främsta arbetsuppgifter innefattar:

• Välkomnande och registrering av besökare
• Hantering av växel för kundens kontor
• Hantering av inkommande och utgående post och paket
• Hantering av leveranser till kontor
• Arkivering
• Sakgranska fakturor och hantera reseräkningar
• Administration och planering kring inbjudningar och deltagare för interna såsom externa möten
• Service av öppna ytor såsom reception och konferensrum
• Cateringbeställningar

Tjänsten är på heltid, under kontorstider. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Du kommer vara anställd av Office Management men arbeta på plats hos vår kund som sitter i fräscha moderna lokaler i centrala Stockholm.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter eller från servicebranschen. Vi tror att du, för att lyckas i rollen som receptionist, är professionell i din kommunikation, drivs av att ge toppservice till dina medarbetare samt kunder och besökare. Som person är du även utåtriktad, självständig prestigelös i ditt arbete och arbetar för en god arbetsmiljö och fantastisk service gentemot dina kollegor och kunder. Vidare tror vi att du har förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att oväntade arbetsuppgifter kan hamna på ditt bord.

Du har ett driv för att utvecklas, en förmåga att alltid ligga steget före och snabbt sätta dig in i nya uppgifter som hamnar hos dig. Du ska behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift samt goda datakunskaper.

ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse

Omfattning: 100% heltid

Arbetstid: kontorstider, måndag-fredag Plats: Centrala Stockholm

Känns du som rätt person för rollen? Sök då tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen och intervjuer sker löpande och sköts via Office Management. Ansökningar kommer ej behandlas via mail utan vi ombeder dig söka tjänsten via ansökningsverktyget. Tillsättning sker snarast möjligt.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2020-03-11

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management AB (org.nr 559058-8207), http://www.officemanagement.se

Arbetsplats
Office Management bemanning och rekrytering

Jobbnummer
5145611

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management AB: