Receptionist / Office Coordinator / Kontorsansvarig
Bravura Sverige AB / Receptionistjobb / Malmö
2021-10-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist / Office Coordinator / Kontorsansvarig" (publicerad 2022-01-31) ⬅️
Visa alla receptionistjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2021-10-20Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar fram till augusti 2022. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos FANUC. Det finns goda möjligheter till övertag efter uppdragsperioden.
Om företagetFANUC startade sin resa för 65 år sedan och är idag världsledande inom robotar fabriksautomation och CNC-teknik. Med över 8000 anställda världen över är företaget en av de största aktörerna i branschen och erbjuder produkter av högsta kvalitet vilka används bl.a. i branscher inom fordonsindustrin, medicinteknik och logistik. Moderbolaget har sitt säte i Japan och det europeiska huvudkontoret ligger i Luxemburg. Huvudkontoret för Norden sitter i nya, fräscha lokaler i Malmö som även innehåller ett "experience center". På Malmökontoret råder en familjär stämning och du kommer bli del av ett mycket engagerat team med drivna och passionerade kollegor. Här har du möjlighet att arbeta med framtidens produkter så som robotar, maskiner inom metallbearbetning, formsprutning och CNC-styrsystem.
Dina arbetsuppgifterSom Office Coordinator / Receptionist hos FANUC har du en koordinerande roll där du bland annat ansvarar för receptionen och tar emot och välkomnar besökare. Du har en central roll då du är ansiktet utåt och den första personen FANUCs besökare möter. Utöver receptionsansvaret arbetar du med varierande administrativa arbetsuppgifter primärt kopplade till företagets Academy-avdelning som tillhandahåller utbildningar riktade mot företagets kunder. I denna funktion ansvarar du för att administrera och koordinera allt praktiskt kring kurserna såsom att ta emot anmälningar och förfrågningar, boka lokaler och catering, förbereda kursmaterial m.m. Därtill har du också ett övergripande ansvar för att hålla ordning och reda på kontoret och du arbetar proaktivt för att det ska vara en inbjudande miljö för både medarbetare och kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning
• Tidigare erfarenhet av en liknande roll såsom receptionist eller kontorsansvarig
• God dator- och systemvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, meriterande med kunskaper i andra nordiska språk
• Tekniskt intresse är meriterande
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som får energi av att ge god service till såväl besökare som kollegor. Då du är en central representant för företaget ser vi att du är professionell i ditt bemötande och har en god kommunikativ förmåga. Du trivs i en koordinerande och varierande roll där du får ta stort eget ansvar i ditt dagliga arbete och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare har du därtill en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. För att lyckas i rollen är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs, både högt och lågt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Office Manager, receptionist, reception, administration, kontor, kontorsansvarig, kontorskoordinator, Office Coordinator, service, kontorsreceptionist, Back Office, teknik, koordinator, heltid, omgående, Malmö.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt My Hansson
my.hansson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6056787
Observera att sista ansökningsdag har passerat.