Receptionist med service uti fingertopparna

Avanzera AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Vår kund är ett internationellt företag med världsledande varumärken inom dryckesbranschen. De söker nu en receptionist som vet hur man ger den bästa servicen. Tjänsten är på heltid och startar som ett konsultuppdrag under ca 6 månader för att sedan ha möjlighet att gå över till anställning hos kund. Kontoret ligger i ljusa trevliga lokaler i Marievik i Liljeholmen.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och jobba ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.

Publiceringsdatum
2019-09-18

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist kommer du att ha en central roll i organisationen och skapa en miljö där alla känner sig välkomna. Du kommer att ha som huvuduppgift att hälsa gästerna välkomna på ett professionellt och positivt sätt samt ge toppservice till både besökare och anställda.

Du kommer att arbeta nära assistenter, restaurang- och anläggningspersonal för att säkerställa att personalen får fullt stöd. Du kommer att vara ansiktet utåt men samtidigt ansvarig för konferenstjänster och olika administrativa uppgifter.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Välkomna och registrera besökare
• Hantera inkommande samtal
• Ansvara för att reception- och loungeområde ser välkommande ut
• Förbereda inför konferenser
• Resebokningar
• Samordna anställdas gåvor samt friskvård

Bakgrund
Vi söker dig som andas service i alla lägen. För dig handlar allt om relationer och du har den positiva inställningen att allt kommer att lösa sig. Du är en problemlösare som gillar när den ena dagen inte är den andra lik. Vi ser gärna att du har arbetat i en reception eller liknande serviceroll, i en internationell miljö. Du kan med lätthet tala och skriva svenska och engelska obehindrat. Du är datavan och arbetar självständigt med Office-paketet.

Som person är du ansvarstagande, kommunikativ och känner en hög grad av servicekänsla. Du har drivet och är motiverad och har en stark förmåga att organisera och prioritera dina arbetsuppgifter. Du uppskattar att arbeta i en snabb och ständigt föränderlig miljö. Du står för flexibilitet och problemlösning. Sist, men inte minst, önskar vi att du är en god lagspelare som stöttar dina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.

Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1254".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Jobbnummer
4872682

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: