Receptionist med det "lilla extra" sökes till konsultuppdrag i S

Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässiga löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en receptionist. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på 3-4 månader med start omgående.

Ditt uppdrag

Som receptionist kommer du att fungera som "spindeln-i-nätet" och ha en viktig nyckelroll för företagets sammanhållning, professionalism, servicenivå och trivsel. I rollen kommer du att organisera och driva receptionen med ett högt mått av personlig service och trevligt bemötande av såväl kunder som konsulter. Exempel på arbetsuppgifter/ansvarsområden som ingår i ditt arbete som receptionist är:

• Bemötande av kunder och kollegor, fysiskt, telefon och e-mail

• In- och avdukning av kund- och konsultmöten, fika och lunchmöten

• beställningar och inköp inför lunchmöten

• Underhålla kök, diskmaskin, och ytor

• Upprätta system för logistik och funktioner kopplat till reception och service på kontoret, inköp etc

• Eventansvarig vid våra event

• Boka taxiresor, resor, bud etc som konsulter och kunder är i behov av

• Håller koll på viktiga händelser under året som födelsedagar, sjukdomar bland konsulter, våra kära kunders preferenser mm

Publiceringsdatum
2013-01-31

Bakgrund
Vi söker dig som har arbetat som receptionist innan och har "det lilla extra". Du har god datorvana och behärskar Officepaketet mycket väl, och då främst Excel. Vi ser gärna att du har gjort resebokningar tidigare. Dessutom är det meriterande om du har arbetat i Google Docs eller olika CRM-verktyg innan.

Som person är du proaktiv, handlingskraftig och självgående. Du är prestigelös och kan rycka in där det behövs samtidigt som du är strukturerad och en god administratör. För att lyckas i rollen krävs det att du är extremt serviceinriktad och kan kommunicera med kollegor och kunder. Dessutom har du god samarbetsförmåga.

 Wise Professionals erbjuder

Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar.

Mer om tjänsten

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa kandidatansvarig Sofia Sjögren på telefonnummer 076-000 18 57 eller konsultchef Marie Bodén på telefonnummer 076-000 18 95. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wise Professionals AB

Adress
Wise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm

Jobbnummer
1453807

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: