Receptionist/kontorskoordinator sökes för kunds räkning

Qtym AB / Receptionistjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Qtym AB i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige

För kunds räkning söker vi en engagerad receptionist/kontorskoordinator till spännande bolag i Karlstad. Som receptionist/kontorskoordinator kommer du att vara ansiktet utåt för företaget och vara den första kontaktpunkten för besökare. Du kommer också att ha ett brett spektrum av administrativa och organisatoriska uppgifter för att säkerställa smidig drift av kontoret.

Publiceringsdatum
2023-06-13

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar att välkomna och guida besökare, hantera telefonsamtal och e-postkorrespondens, hantera bokning av konferenser samt organisera och hantera post och leveranser. Du kommer också att stödja ledningsgruppen, vara delaktig i inköp för kontoret och sammanställa beslutsunderlag för investeringar och komplexa inköp kommer också att vara en del av ditt ansvarsområde.

Som kontorskoordinator kommer du att vara en viktig del av teamet och bidra till att hålla kontoret i toppskick. Du kommer att vara ansvarig för kontorsförvaltningen, inklusive att delta i möten och vara representant för den löpande kontorsdriften. Hantering av felanmälningar och uppföljning av serviceleveranser är också en del av ditt ansvar.

Säkerhet och arbetsmiljö är också viktiga områden där du kommer att vara involverad. Du kommer att stödja planering och genomförande av brandskyddsarbete, hantera säkerhetssystem och vara kontaktperson för lokal behörighetsstyrning. Att uppdatera informationsmaterial och vara en kommunikationslänk för medarbetare är också en del av rollen.

Kompetenskrav och erfarenhet:

• God datorvana.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
• Erfarenhet av kundkontakt och administration.

Meriterande:

• Erfarenhet av roll som kontorskoordinator.

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av receptionist- eller kontorskoordinatorrollen och som trivs i en serviceorienterad miljö. Du är självgående, organiserad och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har goda kommunikationsfärdigheter och är van vid att arbeta med olika personer på olika nivåer inom organisationen.

Om du är en driven och flexibel individ som brinner för att skapa en positiv arbetsmiljö och se till att allt fungerar smidigt på kontoret, då kan du vara den vi letar efter.

Låter detta intressant? Varmt välkommen med din ansökan redan idag. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan därav komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Anställningen:
Tjänsten är en bemanning via Qtym med start omgående till och med 31/8 och med uppehåll för veka 29-31 då företaget har stängt. Det finns god chans till förlängning av uppdraget.
Anställningen är på heltid med placering i Karlstad

Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Felicia Olsson, 070-5668877 alt. felicia.olsson@qtym.se.

Som konsult hos oss får du frihet, trygghet och utvecklande uppdrag i hela Sverige
Hos oss har du en engagerad och kompetent konsultchef som följer dig genom din karriär. Vi erbjuder uppdrag över hela Sverige inom många olika områden. Vårt mål är att förmedla kompetens som får både våra kunder och medarbetare att utvecklas och växa. Våra ledord är frihet, trygghet och utveckling.

Vi jobbar efter vår filosofi: "Vi tror på individen och på individens vilja och förmåga att ta ansvar för ett bra arbete". www.qtym.se.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Qtym AB (org.nr 556389-2081)

Arbetsplats
Qtym

Jobbnummer
7876176

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Qtym AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Qtym AB: