Receptionist / kontorsassistent (vikariat 6 månader) till Axell

Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:
Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.

Publiceringsdatum
2011-06-08

Företaget
Bravura söker för Axel Wireless räkning en receptionist/kontorsassistent för vikariat på 6 månader till kontoret i Sundbyberg, Stockholm. Företaget är en ledande global leverantör av trådlösa radiosystem och bildades 2007 efter hopslagningen av Avitec AB i Sverige och Aerial faciliteter Limited (AFL) i Storbritannien. Axell Wireless är idag den största europeiska leverantören av täckningssystem och en viktig aktör inom trådlös kommunikation över hela världen. Axell Wireless har över 30 års erfarenhet i praktiskt taget alla större trådlös teknologier inklusive GSM, Tetrapol, FM Broadcast, VHF, UHF och WiFi. Företaget har cirka 250 anställda och huvudkontoret finns i Storbritannien.
Vill du arbeta på ett vikariat under 6 månader på Axell Wireless och fungera som företagets ansikte utåt? Ansök idag!

Dina arbetsuppgifter
Som receptionist/kontorsassistent på Axel Wireless kommer du hjälpa företagets anställda och chefer i deras dagliga arbete samt upprätthålla ruljangsen på kontoret i Sundbyberg. I rollen kommer du ansvara för receptionen som inbegrips av växeltelefonen, en del mejl samt företagets fax. Du kommer vid behov förbereda dryck och snacks till möten samt administrera support till olika avdelningar på kontoret som exempelvis finans. Arbetet som receptionist innebär även att stödja och främja kommunikationen med huvudkontoret i Storbritannien.

Kvalifikationer
Till denna tjänst söker vi dig som tidigare har arbetet som receptionist/kontorsassistent eller haft en liknande roll tidigare. Du ska ha goda datorkunskaper och vara duktig på att kommunicera med olika typer av människor. Eftersom att arbetet innebär multikulturella kontakter både internt på företaget och externt kräver tjänsten att du talar och skriver flytande engelska.
Som person söker vi dig som är strukturerad, självgående och social. Vi ser gärna att du är en problemlösare som arbetar noggrant och metodiskt med olika uppgifter. Utöver detta ska du vara serviceinriktad och finnas behjälplig för företagets kunder och leverantörer.
Övrig information:
Övrig information
Start: 6 månader långt uppdrag med start 1 september
Plats:Sundyberg, Stockholm
Lön:Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Arbetstider och omfattning
Vikariat eller visstid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-07-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Kristina Nicolin

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsgatan 172
11728 Stockholm

Jobbnummer
956272

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: