Receptionist / kontorsassistent (vikariat 6 månader) till Axell
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är bemannings- och rekryteringsföretaget för akademiker i början av karriären och för dig som är mer erfaren. Vi erbjuder extrajobb och rekryteringar inom hela tjänstemannaområdet. Sedan starten 2008 har vårt fokus legat på tjänster inom IT/Teknik och detta är fortfarande vårt största område.
Publiceringsdatum2011-06-08FöretagetBravura söker för Axel Wireless räkning en receptionist/kontorsassistent för vikariat på 6 månader till kontoret i Sundbyberg, Stockholm. Företaget är en ledande global leverantör av trådlösa radiosystem och bildades 2007 efter hopslagningen av Avitec AB i Sverige och Aerial faciliteter Limited (AFL) i Storbritannien. Axell Wireless är idag den största europeiska leverantören av täckningssystem och en viktig aktör inom trådlös kommunikation över hela världen. Axell Wireless har över 30 års erfarenhet i praktiskt taget alla större trådlös teknologier inklusive GSM, Tetrapol, FM Broadcast, VHF, UHF och WiFi. Företaget har cirka 250 anställda och huvudkontoret finns i Storbritannien.
Vill du arbeta på ett vikariat under 6 månader på Axell Wireless och fungera som företagets ansikte utåt? Ansök idag!
Dina arbetsuppgifterSom receptionist/kontorsassistent på Axel Wireless kommer du hjälpa företagets anställda och chefer i deras dagliga arbete samt upprätthålla ruljangsen på kontoret i Sundbyberg. I rollen kommer du ansvara för receptionen som inbegrips av växeltelefonen, en del mejl samt företagets fax. Du kommer vid behov förbereda dryck och snacks till möten samt administrera support till olika avdelningar på kontoret som exempelvis finans. Arbetet som receptionist innebär även att stödja och främja kommunikationen med huvudkontoret i Storbritannien.
KvalifikationerTill denna tjänst söker vi dig som tidigare har arbetet som receptionist/kontorsassistent eller haft en liknande roll tidigare. Du ska ha goda datorkunskaper och vara duktig på att kommunicera med olika typer av människor. Eftersom att arbetet innebär multikulturella kontakter både internt på företaget och externt kräver tjänsten att du talar och skriver flytande engelska.
Som person söker vi dig som är strukturerad, självgående och social. Vi ser gärna att du är en problemlösare som arbetar noggrant och metodiskt med olika uppgifter. Utöver detta ska du vara serviceinriktad och finnas behjälplig för företagets kunder och leverantörer.
Övrig information:
Övrig information
Start: 6 månader långt uppdrag med start 1 september
Plats:Sundyberg, Stockholm
Lön:Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050
Arbetstider och omfattningVikariat eller visstid
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-07-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKristina Nicolin
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsgatan 172
11728 Stockholm
Jobbnummer 956272
Observera att sista ansökningsdag har passerat.