Receptionist/kontors ansvarig sökes till dynamiskt företag i Kis
Addman Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
2013-08-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Receptionist/kontors ansvarig sökes till dynamiskt företag i Kis" (publicerad 2013-08-26) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Addman Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering.
Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären!
Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet!
Excelsior Group är ett expansivt och modernt säljbolag som grundades september 2007. Vi erbjuder kvalificerade och kompletta sälj- och marknadsföringslösningar med fokus på mervärde, resultat, varumärkesbygge samt ökat lönsamhet för deras uppdragsgivare inom Event, Media, IT och Telecom.
Vi erbjuder våra kunder effektiva säljlösningar genom att strategiskt och målmedvetet identifiera och genomföra marknadens lönsamma säljkanaler. Sedan starten 2007 har vi på Excelsior Group visat positiva siffror och är ett välmående trygg säljbolag. Vi sitter i trevliga fräscha lokaler i Kista.
För Excelsiors räkning söker vi en glad och energisk person som skall arbeta som receptionist samt kontors ansvarig.
Vi ser som krav att Du har ett par års erfarenhet erfarenhet från servicebranschen. Fördelaktigt är om Du dessutom arbetar som receptionist. Du har god datavana och bra kunskaper i Office-paketet samt talar och skriver bra svenska samt engelska.
Publiceringsdatum2013-08-23Dina arbetsuppgifter• Ansvara för receptionen, ta emot kandidater och besökare
• Ansvara för att köket ser fräscht och rent ut, underhålla kaffemaskinen plus dryckesmaskinen, samt ställa fram fruktkorg etc
• Ansvara för beställningar av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
• Sköta och planera inköp för olika företagsevent, så som kick-offer samt fredagsöl etc.
Ansvara för att mötesrum samt konferensrum är iordningställda när vi väntar besök och har möten.
• Assistera VD och försäljningschef med administrativa uppgifter.
• Samt övriga dag till dag uppgifter som kan variera från tid till tid.
Dina personliga egenskaper• Du är en glad och social person som är van vid att ha många bollar i luften
• Du är tålmodig och flexibel och förstår att du fyller en viktig funktion för bolaget
• Du är engagerad och inte den som sitter och väntar på att få direktiv, du är duktig på att se vad som behövs göras samt i vilken ordning.
• Att ha kul på jobbet är en självklarhet för dig och du har nära till skratt och trivs bra i en miljö där det hela tiden händer saker!
Arbetstider
Måndag - fredag: 08:00-17:00 (1 timme lunch)
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-09-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOscar Rouhi, Konsultchef 0733-499 201
FöretagAddman Bemanning AB
AdressAddman Bemanning AB
Borgarfjordsgatan 7, 6TR
16440 Kista
Jobbnummer 1634093
Observera att sista ansökningsdag har passerat.