Receptionist/Handläggarassistent

Bolagsstiftarna AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bolagsstiftarna AB i Göteborg

Arbetsuppgifterna består av receptionsuppgifter samt assistentarbete såsom registrering av uppdrag, handläggning av ärenden, men också att vara gruppen behjälplig där behov finns.

Är du positiv, professionell och servicemedveten i ditt arbetssätt? Vill du jobba med härliga kollegor mitt i centrala Göteborg? Då har vi en möjlighet för dig! Du bör även vara kommunikativ och ha ett arbetssätt där du både ser helhetsbild och detaljer. Är du dessutom en ordningsam organisatör, snabb på tangentbordet och en vetgirig teamplayer? Då är chansen god att du skulle stortrivas hos oss! Vi söker nu en administrativ assistent!

Vi söker dig som har gymnasial utbildning samt mycket god datorvana. Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är meriterande. Du är noggrann, effektiv, har en bra samarbetsförmåga samt är positiv och utåtriktad. Du förstår också vikten av ett professionellt och representativt bemötande och har en hög social kompetens.

Bolagsstiftarna är ett företag grundat 1995, som tillhandahåller bolagsjuridiska tjänster. Våra största verksamhetsområden är idag försäljning av färdiga aktiebolag, så kallade lagerbolag samt förvärvande av vilande aktiebolag för snabbavveckling. Vi har omkring 20 anställda och sitter i centrala Göteborg.

Varaktighet, arbetstid
Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

Publiceringsdatum
2019-01-21

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-03
Ange följande referens när du ansöker: Assistent

Företag
BOLAGSSTIFTARNA AB

Adress
BOLAGSSTIFTARNA AB
BOX 12086
40241 GÖTEBORG

Kontorsadress
KUNGSTORGET 2

Jobbnummer
4567784

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bolagsstiftarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bolagsstiftarna AB: