Receptionist/Fastighetsassistent
Kontorsfixarna Skandinavien AB / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Skandinavien AB i Göteborg,
Mölndal,
Stenungsund,
Uddevalla,
Halmstad eller i
hela Sverige Kontorsfixarna Skandinavien AB
Publiceringsdatum2011-06-11Om företagetTill ett av våra kundföretag i fastighetsbranschen söker vi en receptionist/förvaltningsassistent för ett bemanningsuppdrag. Uppdraget är på heltid med start i början av augusti. Kan du börja omgående är det en fördel. Uppdraget är tillsvidare. Du kommer att bli anställd av Kontorsfixarna och uthyrd till företaget.
Dina arbetsuppgifterSom receptionist har du en central roll i företaget med mycket kontakter både utåt mot kunder och internt inom företaget och du fyller en mycket viktig funktion. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är ett övergripande receptions och kontorsansvar. Arbetsuppgifterna innefattar att bemanna växeln, ta emot besök och hantera posten. Övriga uppgifter är att beställa kontorsmaterial och översyn av köket. Det förekommer också att man stöttar intern personal med diverse administrativa uppgifter. En del av din arbetstid kommer du också att vara förvaltningsassistent med arbetsuppgifter som kontraktskrivning, hyresgästbesök, vara hyresgäster behjälplig med diverse frågor exempelvis om hyran är betald. Även statistikfrågor förekommer. Sammanfattningsvis en backoffice funktion för förvaltningen.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har arbetat i en företagsreception tidigare och är väl införstådd med vad som krävs för att hantera en sådan tjänst. Du har förmågan att uttrycka dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Du har goda datorkunskaper, främst i Officepaketet.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi söker dig som har en hög social kompetens, är utåtriktad och servicemedveten. Du är mycket ordningsam, noggrann och strukturerad. Du ser god service som ett naturligt sätt att vara. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras, har förmågan att prioritera och att du som person är självständig, ordningsam och noggrann. Andra viktiga egenskaper är flexibilitet, ödmjukhet och att du är prestigelös.
Övrig informationVälkommen med din ansökan.
Rekryteringsprocessen påbörjas omgående.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-06-15
Ange följande referens när du ansöker: 408
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAnna Albo, 031-711 98 00
FöretagKontorsfixarna Skandinavien AB
AdressKontorsfixarna Skandinavien AB
Sturegatan 38
11436 Stockholm
Jobbnummer 959489
Observera att sista ansökningsdag har passerat.