Receptionist

Kambi Sweden / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Kambi Sweden i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Kambi Group plc is a leading B2B provider of premium sports betting services to licensed gaming operators. Our services provide an end-to-end solution for operators wanting to launch a standalone Sportsbook or bolster their existing offering with an innovative sports betting product. From front-end user interface to customer intelligence, risk management and odds compiling, all built on our in-house developed software, we strive to deliver the ultimate service and solution to our partners.

Our vision is to create the world's leading sports betting experiences, together with our partners.

With offices in Malta (HQ), Bucharest, London, Manila, Sydney, Stockholm and Uppsala and together with over 600 passionate and highly skilled people; Kambi live and breathe sports betting. It is in everything we do. From delivering a premium service to our operators, to creating an entertaining experience for the end user; we are unwavering in our mission to create the worlds leading sports betting experience.

Vi söker nu en receptionist till vårt kontor i Centrala Stockholm som ser till att den dagliga driften flyter på. Du underlättar och supportrar dina kollegor med uppgifter så som:

• Rese- och mötesbokningar
• Introduktion av nyanställda
• Ansvar för mejl- och telefon
• Hantering av mobilabonnemang
• Beställning av kontorsmaterial
• Ansvar för konferensrum och allmänna utrymmen
• Viss administrativ stöttning till vår ekonomiavdelning
• Ta emot och välkomna besökare
• Post- och budhantering
• Planeringen av konferenser och andra evenemang tillsammans med Office Manager

För att trivas i rollen som Receptionist på Kambi tror vi att du har tidigare erfarenhet av liknande arebtsuppgifter samt bra kunskaper inom Office paketet. Vi letar efter en person som tar egna initiativ och brinner för att ge bra service. Då Kambi är ett internationellt bolag är det viktigt att du talar och skriver mycket bra engelska. Du kommer att få jobba med varierande arbetsuppgifter tillsammans med Kambis Office Manager. Som person är du en lagspelare som har lätt att anpassa sig till olika situationer och människor. Du tycker om att ha mycket att göra och har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag. Vi ser gärna att du är en positiv och glad person med humor och nära till skratt. Vidare tror vi att du är en person som tycker om att skapa din egen vardag med förmågan att arbeta självständigt utan styrning.

Vi erbjuder dig:

• Rolig och flexibel arbetsplats
• Trevliga kollegor
• Generösa förmåner
• Internationell och snabbrörlig arbetsmiljö

Arbetstiderna är 8-17, måndag till fredag, med placering centralt i Stockholm.Om du är intresserad av tjänsten ansöker du med CV och personligt brev så snart som möjligt då vi kommer att intervjua kandidater löpande.Frågor gällande tjänsten besvaras av Monica Thidell, Office Manager, monica.thidell@kambi.com.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-02-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Kambi Sweden

Adress
Kambi Sweden
WALLINGATAN 2 4TR
11160 Stockholm

Kontorsadress
WALLINGATAN 2 4TR

Jobbnummer
3940392

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Kambi Sweden

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Kambi Sweden: