Rådgivare digital service (kundtjänst) till Swedbank

TNG Group AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Lockas du av digital teknik och vill jobba med kundservice på Swedbanks kundcenter i Göteborg? Sök då ett av jobben på heltid inom deras kundtjänst!

Swedbank arbetar aktivt med att skapa nöjda kunder och har en tydlig vision om ett bemötande som alltid utgår från värderingarna - enkel, öppen och omtänksam. Nu behöver vi på TNG dig som brinner för att ge service i världsklass, har en förmåga att alltid inge förtroende och sprider positiv energi runt dig till vårt team hos Swedbank!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Utöver möjligheten att starta din interna karriär på en av Sveriges största banker och få jobba med teknik, service och kundbemötande i en högprofessionell miljö erbjuds alla nyanställda en introduktionsutbildning på tre veckor.

För oss på TNG är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Inom digital service hos Swedbank kommer du informera om och utreda tekniska frågor kring:

* internetbank
* mobilbank
* appar, t ex Swish och BankId
* andra digitala tjänster som Swedbank erbjuder

En viktig del handlar om att guida, ge råd och coacha kunderna till att använda bankens digitala tjänster på ett optimalt sätt. Ditt ansvar är att med lyhördhet och proaktivitet ge alla privatkunder ett effektivt samtal med hög kvalitet.

ROLLEN INNEBÄR I KORTHET

Som rådgivare i kundtjänst-teamet digital service svarar du på samtal från kunderna och hjälper dem med deras frågor kopplat till användandet av bankens digitala tjänster.

Jobbet är långsiktigt och du arbetar i Swedbanks kundcenter, med placering i deras fina lokaler på Lindholmen i Göteborg. Planerad start är i mars och anställningen påbörjas med en utbildning på tre veckor.

Arbetstiderna är schemalagda och kan fördelas på alla veckodagar (inklusive helger) mellan kl 06:45 - 23:15. Jobbet är heltid.

VEM ÄR DU?

Det viktigaste för oss är vad du kan och vill göra framåt. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av kundbemötande och service och vet att du är bra på det. Det är naturligt för dig att bemöta människor med olika behov, där du pedagogiskt och med tålamod löser problem.

Du bör ha ett stort intresse för teknik och IT samt tycker det är kul och spännande med nya digitala lösningar. Har du även erfarenhet av teknisk support och intresse för ekonomi så är det toppen!

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd utav oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-02-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rebecca Hallberg 031-7612229

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3301683

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: