PwC rekryterar erfaren administratör/sekreterare

Experis Sverige / Administratörsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Uppsala, Östhammar, Sigtuna, Österåker, Håbo eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Uppsala, Sigtuna, Österåker, Enköping, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

PwC Sverige är marknadsledande inom revision, redovisning, skatt och affärsrådgivning med 3 800 medarbetare och 130 kontor runt om i landet. Med erfarenhet och unik branschkunskap utvecklar vi värden för våra 60 000 kunder vilka utgörs av globala företag, svenska storföretag och organisationer, mindre och medelstora, främst lokala företag samt den offentliga sektorn.

Är du en erfaren administratör och trivs du med att arbeta ansvarstagande och med kvalitet? Då har du hittat rätt! PwC i Uppsala erbjuder dig variation i arbetsuppgifterna och möjlighet att arbeta i ett trivsamt gäng.

Publiceringsdatum
2012-01-03

Dina arbetsuppgifter
Som administratör arbetar du med sedvanliga administrativa sysslor, både enklare och avancerade sådana. Du agerar spindeln i nätet och kommer till stor del (uppskattningsvis 75 %) att arbeta med skattegruppen som just nu expanderar men kommer även ha nära kontakt med andra grupper och personer inom företaget. Du kommer att tillhöra en administrativ grupp där du också har din chef. Du kommer att få ansvara för projekt där uppgifterna kan vara att organisera det praktiska inför seminarieserier, såsom att ta fram och skicka inbjudningar, organisera material i rätt tid, ha kontakt med marknad, boka lokaler, resor och hotell etc.

Vem är du?
Du har som lägst gymnasieutbildning och gärna relevanta kompletterande kurser samt minst ett par års erfarenhet av att arbeta som administratör. Det är meriterande om du har ansvarat för mindre till medelstora projekt. Vi tror att du har jobbat på advokatfirma eller annat företag med mycket administration där man utgår ifrån lagar och regler. Du har goda kunskaper i Officepaketet, speciellt Power Point. Tjänsten förutsätter goda kunskaper inom svenska och engelska.

Som person har du god samarbetsförmåga samt är pålitlig och prestigelös. Du är noggrann och ser till att lösa uppgifter du åtagit dig på ett professionellt och engagerat sätt. För att klara av jobbet krävs att du är en god organisatör och initiativtagare, som har förmåga att se vad som behöver göras. Du är i grunden en positiv person som är lugn under tidspress och på ett avslappnat sätt integrerar med andra människor.

Kontaktperson för detta jobb
I denna rekrytering samarbetar PwC med Experis. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Camilla Edbom, 018-18 59 82. Ansök med registrerat CV via experis.se jobID: 809566. Sista ansökningsdag är den 22 januari 2012. Vi ser fram emot att få din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-01-22
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Edbom, 018-18 59 82

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1119985

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: