Provisionsadministratör till internationellt bolag

2Complete AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Vi söker för kunds räkning en provisionsadministratör till ekonomiavdelningen. Du kommer att komma in och avlasta det ordinarie provisionsteamet i det dagliga löpande arbetet som rör provisioner till externa säljkanaler och till viss del internt. I rollen som provisionsadministratör kommer du i första hand att arbeta med att administrera utbetalningar, utredningar och löpande administration. Du kommer även ha kontakt med kundens återförsäljare, både via telefon och mail för att svara på frågor relaterat till provisionsutbetalningar. En stor del i arbetet är att självständigt söka information, både i system och internt.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervju.

Din profil
Vi tror att du som söker har några års erfarenhet av administrativa uppgifter, gärna i en säljmiljö där tempot är högt, dynamiskt och omväxlande. Tjänsten kräver noggrannhet, sinne för siffror, erfarenhet av att arbeta med Excel och olika informationskällor/system är ett krav. Du ska gilla att lägga ihop ett pussel och självständigt söka information. Vidare ska du tycka att det är kul att ha kontakt med både interna och externa funktioner/återförsäljare, ha lätt att kommunicera både i tal och skrift.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Du är en ansvarsfull och noggrann teamspelare som gillar service. I rollen fordras även att du har skinn på näsan och kan om det behövs arbeta i högt tempo.

Detta är en konsulttjänst på 3 månader med start omgående, det finns goda möjligheter till förlängning. Du blir anställd hos 2complete och arbetar i uppdrag hos kund i Kista.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Almega bemanningsföretagen sedan 2012

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-12-08

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-15
Ange följande referens när du ansöker: 1176
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Pernilla Blennow pernilla.blennow@2complete.se 0737845957

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33

Jobbnummer
3844804

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: