Projektkoordinator/administratör till Backoffice

Vendator Ab Affärskonsult / Administratörsjobb / Hofors
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Hofors, Ovanåker, Sandviken, Hedemora, Falun eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vendator Ab Affärskonsult i Hofors, Stockholm eller i hela Sverige

Vendator Affärskonsult är ett av Sveriges största konsult- och utbildningsföretag. Sedan starten 1988 har vi gjort oss kända bland våra uppdragsgivare för konsult- och utbildningsinsatser som ställer krav och skapar resultat. Vendator Affärskonsult levererar unik kompetens inom sälj och ledarskap genom utbildning, konsultation, organisationsutveckling, affärssimulering, och mentorskap. Vi tar ett direkt grepp om våra kunders verksamhet och kan på så sätt snabbt och effektivt skapa framgång. Mer information om oss finner du på vår hemsida, www.vendator.se
Vi bygger upp vår Backofficeavdelning i Hofors och söker en kombinerad projektkoordinator/administratör till en ny tjänst

Publiceringsdatum
2011-11-28

Dina arbetsuppgifter
Som Projektkoordinator hos oss kommer du att arbeta med allt från tids- och intäktsplanering, kundkontakter, administration av företagsanpassade utbildningar och uppdrag, fakturering och uppföljningar. Du är den samordnande länken mellan kund och vår interna organisation. Som administratör kommer du att arbeta med administrativa sysslor som registrering, avlyssning av ljudfiler och rapportutskick. Kundärenden, fakturering samt kravställning mot våra interna kunder är andra sysslor som ingår.
Då vi är en organisation i ständig tillväxt och förändring kommer du att få ett omväxlande arbete i ett nytt team med högt i tak där alla stöttar varandra och bidrar till den gemensamma framgången.

Profil
Vi tror att du tidigare har verkat i roller där noggrannhet, bra kommunikationsförmåga samt en lösningsfokuserad och prestigelös inställning har varit nycklar till framgång. Du känner dig bekväm med att jobba mot deadlines och att lugnt och metodiskt hantera problem som uppstår i leveransen. Du har även en naturligt god känsla för struktur och processflöden. I din arbetsroll ar du effektiv och drivande och har förmåga att se möjlighet i förändring och själv bidra med egna idéer som gynnar utveckling och resultat.
Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper, och för att passa in hos oss bör du ha följande egenskaper:
• Mycket goda kunskaper i MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Access)
• Grundläggande till goda kunskaper inom ekonomi och fakturering
• Mycket god läsförståelse och grammatisk kunskap i svenska
• Goda kunskaper i engelska, gärna något mer språk
• Kunskaper i Dynamics eller erfarenhet från annat affärssystem är meriterande
• Vana av att arbeta och driva egna projekt
• Kunna arbeta över funktionsgränserna
• God kommunikativ förmåga
• Kundorienterad
Arbetstid
Heltid 8-17. 50 % Projektkoordinator och 50 % administratör. Varierande tider kan förekomma.
Vi erbjuder dig en trevlig arbetsplats med bra arbetsvillkor, engagerade medarbetare och arbetsglädje. Vi sitter i fräscha lokaler i Hofors.

Ersättning
Enligt överenskommelse
Vi rekryterar löpande, välkommen med din ansökan!
Sista ansökningsdag 25 december

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt ö.k

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-25
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jonna Hiltula, +46 0702311300

Företag
VENDATOR AB Affärskonsult

Adress
VENDATOR AB Affärskonsult
Gustavslundsvägen 143
16751 Bromma

Jobbnummer
1091186

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vendator Ab Affärskonsult

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vendator Ab Affärskonsult: