Projektanställning till Kundsupport, Auriga AB
Auriga AB / Supportteknikerjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Nacka,
Kristinehamn,
Karlskoga,
Storfors,
Lekeberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Auriga AB i Nacka Auriga erbjuder betaltjänster och -lösningar, från integrerade kortbetalningar till e-presentkort samt Internetbetalningar. Våra system samlar in, kontrollerar och förmedlar korttransaktioner, oavsett typ av kort.
Sedan den 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S. De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel. Våra kunder finns inom handeln och vi verkar främst inom Norden.
Du ansvarar för
• telefonsupport Aurigas kunder och partners kring frågor om drift, arbetet består till stor del administrativt arbete.
• stöd och support till kollegor inom Aurigas driftorganisation
Vi vill att du är
• proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende
• utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap
• flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och -prioriteringar
• noggrann, strukturerad och kan arbeta mål- och resultatinriktat
• intresserad av teknik och teknisk utveckling inom kortbranschen.
Vi vänder oss till dig som har
• minst 3 årig gymnasial utbildning
• erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt god PC-vana
• goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk, danska är meriterande.
• erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse av nätverk och kommunikation är meriterande
I din roll rapporterar du till teamledare Kundsupport
Placeringsort
Nacka Strand, Stockholm
Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden.
Anställningsform
är heltid projektanställning på 1 år. Arbetstiden är förlagd enligt schema 8 timmar mellan 07.00 och 17.00 måndag till fredag.
Ytterligare information
får du genom att kontakta Hanna Hedström, teamledare Kundsupport, på telefon 08-466 42 41. För fackliga frågor kontakta Camilla Fredblad, på telefon 08-466 42 04
Välkommen med Din ansökan
Senast den 2 november 2009.
Publiceringsdatum2009-10-20Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tidsbegränsad anställning
Så ansöker duAnsökan sker via företagets webbplats.
FöretagAuriga AB
AdressAuriga AB
Enspännarvägen 1
13152 Nacka Strand
Jobbnummer 524041
Observera att sista ansökningsdag har passerat.