Projektanställning till Kundsupport, Auriga AB

Auriga AB / Supportteknikerjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Auriga AB i Nacka

Auriga erbjuder betaltjänster och -lösningar, från integrerade kortbetalningar till e-presentkort samt Internetbetalningar. Våra system samlar in, kontrollerar och förmedlar korttransaktioner, oavsett typ av kort.
Sedan den 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S. De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel. Våra kunder finns inom handeln och vi verkar främst inom Norden.
Du ansvarar för
•          telefonsupport Aurigas kunder och partners kring frågor om drift, arbetet består till stor del administrativt arbete.
•          stöd och support till kollegor inom Aurigas driftorganisation
Vi vill att du är
•          proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende
•          utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap
•          flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och -prioriteringar
•          noggrann, strukturerad och kan arbeta mål- och resultatinriktat
•          intresserad av teknik och teknisk utveckling inom kortbranschen.
Vi vänder oss till dig som har
•          minst 3 årig gymnasial utbildning
•          erfarenhet av kundsupport eller liknande arbetsuppgifter samt god PC-vana
•          goda språkkunskaper i svenska och engelska i tal och skrift samt gärna ytterligare något skandinaviskt språk, danska är meriterande.
•          erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse av nätverk och kommunikation är meriterande
I din roll rapporterar du till teamledare Kundsupport
Placeringsort
Nacka Strand, Stockholm
Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden.
 Anställningsform
är heltid projektanställning på 1 år. Arbetstiden är förlagd enligt schema 8 timmar mellan 07.00 och 17.00 måndag till fredag.
Ytterligare information
får du genom att kontakta Hanna Hedström, teamledare Kundsupport, på telefon 08-466 42 41. För fackliga frågor kontakta Camilla Fredblad, på telefon 08-466 42 04
Välkommen med Din ansökan
Senast den 2 november  2009.

Publiceringsdatum
2009-10-20

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tidsbegränsad anställning

Så ansöker du
Ansökan sker via företagets webbplats.

Företag
Auriga AB

Adress
Auriga AB
Enspännarvägen 1
13152 Nacka Strand

Jobbnummer
524041

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Auriga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Auriga AB: