Projektadministratör till spännande snabbväxande företag

Framtiden AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Framtiden AB

Publiceringsdatum
2011-06-28

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Om företaget
Vår kund ingår i ett internationellt varumärke av yppersta klass, och jobbar med att importera personbilar. Företaget ägs av ett holländskt företag, som utgör ett av de största privatägda bilföretagen i Europa. Företaget består idag av 11 personer och befinner de sig nu i en stark tillväxtfas och har höga förväntningar och ambitioner på framtiden. Med hjälp av ökande försäljning, växande återförsäljarnät och stark marknadsföring växer de sig större och starkare för varje dag och därför behöver de nu utöka sin verksamhet med en duktig projektadministratör med intresse för ekonomi.

Arbetsuppgifter
Som projektadministratör hos vår kund kommer dina arbetsuppgifter vara mycket varierande från dag till dag. Arbetsuppgifterna kommer främst att bestå av att ta del av och driva förekommande projekt som tilldelas av försäljningschefen, upphandlingar, viss kontakt med jurister, kunduppföljningar samt att administrera och planera konferenser och möten. Ditt arbete kommer även att tidvid bestå av löpande ekonomiarbete och att hantera inkommande bilorder. Du kommer även fånga upp synpunkter och jobba för att förbättra och utveckla verksamheten.
Dina ekonomiuppgifter kommer främst att bestå av att vara ekonomichefen behjälplig med registrering, bokföring av leverantörsfakturor, urtag av in- och utbetalningar, kundreskontra med uppföljning av fordringar vilket innebär kontakt med kunder via telefon och e-post.
Omfattning:
Heltid

Profil
Skallkrav:
1. Nyexaminerad civilekonom eller annan relevant utbildning/erfarenhet.
2. Mycket goda kunskaper i engelska, då koncernspråket är engelska.
3. Ekonomikunskaper från arbete eller teori. Du ska känna att du behärskar debet, kredit, resultat- och balansräkning.
4. Goda kunskaper inom Officepaketet, främst inom Excel och Word.

Dina personliga egenskaper
Som person är du positiv, flexibel, social och noggrann. Du är driven och trivs med att ta egna initiativ. Du är även prestigelös och trivs i en roll där arbetsuppgifterna har stor variation.
Arbetstider och anställningsform: 08:00-17:00. Hyra 6 mån med möjlighet till rekrytering.
Lön: Enligt ök
Kommun: Sundbybergs stad
Tillträde: Omgående eller enligt ök.
Skicka gärna din ansökan så snart som möjligt eftersom urval och intervjuer sker löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-08-08
Ange följande referens när du ansöker: 457
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Jobbnummer
973158

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: