Projektadministratör sökes till ett ledande företag

Briljantin Consulting KB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Briljantin Consulting KB i Norrköping, Linköping, Nyköping, Oxelösund, Mjölby eller i hela Sverige

Projektadministratör sökes till ledande företag inom energi- och industrisektorn

Vår kund är en av Sveriges ledande leverantörer av tekniska konsulttjänster, entreprenader och service inom energisektorn.

Med deras rikstäckande organisation och lokala kännedom tar de ansvar och levererar högklassiga tjänster och lösningar till energiproducenter, energidistributörer och energianvändare. De har marknadens bästa kompetens för att utveckla, bygga, modernisera, optimera och underhålla kundernas anläggningar. De arbetar bland annat med de största aktörerna i branschen och tillsammans utvecklar dem högteknologiska och hållbara energisystem. Vår kund har idag ca 1 300 medarbetare i Sverige och huvudkontoret ligger i Malmö.



Publiceringsdatum
2023-07-31

Dina arbetsuppgifter
Som projektadministratör har du en viktig roll i att stödja och avlasta projektledningen med framförallt ekonomiska och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer agera som spindeln i nätet med många olika kontaktytor. Det är viktigt att du trivs och känner dig trygg med att utföra administrativa uppgifter och att använda olika affärssystem. Du är strukturerad och tar egna initiativ för att ständigt utveckla och förbättra våra processer och rutiner.



Vem är du?
Vi söker dig som är flexibel, initiativtagande och kan hantera många olika arbetsuppgifter samtidigt. Du har ett bra ordningssinne och trivs med att arbeta självständigt i en ansvarstagande roll. Du gillar samarbetet med andra och har lätt för att strukturera upp och förenkla administrativa arbetsuppgifter.

För att lyckas i rollen tror vi att du har en avklarad gymnasial utbildning och erfarenhet av att arbeta med ekonomiskt och/eller administrativt arbete där du självständigt har hanterat uppföljning, fakturering, avtal och allmän projektadministration. Vidare ser vi att du är en van datoranvändare och har erfarenhet av att arbeta i affärssystem, har du erfarenhet av IFS är det meriterande. Även erfarenhet inom entreprenadbranschen är meriterande i denna roll.



Anställningsvillkor
Startdatum: Omgående, hänsyn tas till uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Ort: Norrköping, Östergötlands län

Lön: Enligt kollektivavtal



Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Så sök tjänsten redan idag!

A businesspartner for growth and maintainance, www.briljantin.se

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2023/17".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Briljantin Consulting KB

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Arbetsplats
Briljantin Consulting

Kontakt
Richard Zamani
073-6609167

Jobbnummer
7997235

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Briljantin Consulting KB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Briljantin Consulting KB: