Projektadministratör/Koordinator till företag i Solna!

Adecco Sweden AB / Chefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Har du en utbildning inom administration och 3-5 års erfarenhet av att arbeta som Projektadministratör/ Koordinator? Då har vi på Adecco uppdraget för dig! Uppdraget startar omgående och sträcker sig till sista december 2015.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som projektadministratör/Koordinator hos vår kund kommer du att arbeta med projektspecifikadministration så som att bland annat administrera korrespondens inklusive mailhantering. Vidare kommer du att administrera projektkataloger, projektpärmar och projektkonton. Att administrera möten och skriva mötesprotokoll från tekniska möten är också arbetsuppgifter som ingår i rollen. Du kommer dessutom att avlasta projektledaren gällande att ordna, uppdatera och strukturera upp skriftliga dokument samt assistera vid planering och utföra projektuppföljning.

Vem trivs här?
Du som har några års erfarenhet som Projektadministratör/Koordinator kommer snabbt att komma in i rollen. För att bemästra denna tjänst på kort tid, ser vi också att den framgångsrika kandidaten har mycket goda kunskaper i MS Office, Outlook samt god vana i projektuppföljningssystem.  Då det ofta ingår stor omfattning av protokollskrivande krävs mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt ett intresse/förmåga att författa.

Som person tror vi att du har förmågan att se och förstå helheter. För att trivas här är du framåt, social och har inga problem med att ta egna initiativ.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag där uppdraget startar omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-04-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-05-26
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tove Bohlin

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Dragarbrunnsgatan 42
75320 UPPSALA

Kontorsadress
Dragarbrunnsgatan 42

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2267978

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: