Projektadministratör

Randstad AB / Administratörsjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2024-02-20

Dina arbetsuppgifter
Är du strukturerad och driven? Är du den som ser vad som behöver göras? Då kan just du vara den vi söker! Vi söker nu en engagerad och skicklig Projektadministratör till en av våra kunder som kan gå in i rollen och göra skillnad från dag ett!
Att vara en del av ett projekt inom entreprenadbranschen innebär att varje dag är unik och utmanande. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en mångkulturell miljö och samarbeta med människor från olika delar av världen. Här kommer du arbeta som spindeln i nätet. Du kommer hantera dokument, skapa rapporter och boka möten som några av dina arbetsuppgifter.
Randstad erbjuder dig en konkurrenskraftig lön, goda anställningsvillkor, kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Arbetet är på heltid (40 timmar) på dagtid med start så snart som möjligt. I denna roll kommer du vara anställd hos oss på Randstad och arbeta ute hos kund. Uppdragslängden är 6-12 månader men goda möjligheter till förlängning.
Placeringsort: Boden
Vill du veta mer?
Ansvarig konsultschef för tjänsten är Sandra Enbom, sandra.enbom@randstad.se.
Välkommen med din ansökan!
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Skicka din ansökan senast: 2024-03-05

Ansvarsområden
Du kommer att vara hjärnan bakom dokumenthanteringen för projektet. Det innebär att ladda upp och hämta dokument, säkerställa att rätt handlingar är på rätt plats och levereras till rätt mottagare i tid.
Som en del av teamet kommer du även att ha ansvar för vårt kontor/bodar på plats. Att vara flexibel och kunna avlasta andra i projektet när det behövs är en viktig del av rollen.
Kommunikation med vårt internationella team och andra intressenter kräver tydlighet och precision.

Kvalifikationer
Flytande engelska i både tal och skrift
Goda tekniska kunskaper
Erfarenhet från byggbranschen är meriterande
Erfarenhet från Autodesc build, ritningshantering och ÄTA-hantering är meriterande.

Vi är öppna för kandidater med olika bakgrund, inklusive ekonomer, så länge du har viljan att lära dig och växa i rollen. Är du en serviceinriktad person med hög strukturförmåga och vilja att ta dig an nya utmaningar, då är detta jobbet för dig.

Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.

Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Ersättning
Ej specificerad

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Jobbnummer
8481769

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: