Programadministratör
Stockholms universitet, inst.för Data- och systemv / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stockholms universitet, inst.för Data- och systemv i Stockholm Programadministratör
Programadministratör till Spider Center vid Institutionen för data- och systemvetenskap. Ref.nr SU FV-3608-13. Sista dag att ansöka är 2013-12-18.
Institutionen för data- och systemvetenskap (DSV) är en av de största institutionerna vid Samhällsvetenskaplig fakultet vid Stockholms universitet. DSV bedriver forskning och utbildning inom det data- och systemvetenskapliga området med flera forsknings- och utbildningsinriktningar.
Institutionen finns vid campus Kista och har totalt ca 280 anställda och närmare 5800 studenter. Mer information om DSV finns på
www.dsv.su.se.The Swedish Program for ICT in Developing Regions (Spider) är ett resurscenter vid Institutionen för data- och systemvetenskap (Spiders målsättning är att främja nyttjandet av ICT för utveckling och fattigdomsbekämpning (ICT for Development, ICT4D). Spider verkar som en sammanhållande nod i ett nätverk av aktörer från universitet, offentlig sektor, näringsliv och det civila samhället. Spider grundades 2004 med stöd av Sida, Styrelsen for Internationellt Utvecklingssamarbete. Information om Spider och dess verksamhet finns på
www.spidercenter.org.Publiceringsdatum2013-12-06Dina arbetsuppgifterAnsvarig för genomförande och rapportering av interna och externa revisioner
Ansvarig för ekonomiöversikt och fakturahantering i samråd med DSV personal
Hantering och kontroll av avtal med samarbetspartners i Sverige och internationellt
Administration av projektsamarbeten i Sverige och internationellt
Administration av interna och externa möten och events
Bistå med bokningar av resor och hotell
Upphandling och kontakt med leverantörer
Genomgå kompetensutveckling
Administrativt stöd för föreståndaren
Bistå med andra uppgifter vid behov
Kvalifikationer och erfarenheter
Minst tre års relevant arbetslivserfarenhet
Erfarenhet av administration/ekonomi på lärosäte/inom bistånd
Eftergymnasial utbildning inom administration/ekonomi
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Goda kunskaper i Officepaketet
Initiativtagande, serviceorienterad, och flexibel
Noggrann och effektiv, samt självständig och samarbetsvillig
God organisatorisk förmåga med uttalad ansvarskänsla
Anställningsvillkor
Anställningen avser heltid sex månader med möjlighet till förlängning och med tillträde snarast enligt överenskommelse. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning ange därför gärna löneanspråk.
Stockholms universitet strävar efter att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla.
Upplysningar
Närmare information om anställningen lämnas av Paula Uimonen tfn 08-16 16 93,
e-post
paula@dsv.su.se .
Fackliga företrädare
Anqi Lindblom-Ahlm (Saco-S) och Lisbeth Häggberg (Fackförbundet ST), tfn 08-16 20 00 (vx), samt Gunnar Stenberg (SEKO), tfn 070-316 43 41.
Så ansöker duSkicka endast personligt brev och CV i ansökan. Kopior på betyg och intyg tar du med vid en eventuell intervju.
Välkommen med din ansökan, märkt med ref.nr SU FV-3608-13, senast den 18 december 2013 via e-post till:
registrator@su.se .
Handlingar som skickas elektroniskt bör vara i Word- eller pdf-format.
OBS! Ange referensnumret SU FV-3608-13 i ärenderaden.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-12-18
Ange följande referens när du ansöker: SU FV-3608-13
Ansökan kan skickas till e-postadress:
registrator@su.se.
FöretagStockholms universitet, inst.för Data- och systemv
AdressStockholms universitet, inst.för Data- och systemv
Forum 100
16440 KISTA
KontorsadressIsafjordsgatan 39
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-164985
Faxnummer: 08-7039025
E-postadress:
irroo@dsv.su.se Jobbnummer 1722635
Observera att sista ansökningsdag har passerat.