Proffice söker löneadministratör mediabranschen
Proffice / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice i Stockholm,
Södertälje,
Knivsta,
Strängnäs,
Uppsala eller i
hela Sverige Proffice rekryterar löneadministratör på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
ADRESS: Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
DATUM: Tisdag 18 maj
TID: Klockan 10:30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.Löneadministratör 50% till uppdrag i mediabranschen!
Vi söker just nu dig som är har några års erfarenhet som Löneadministratör och vill arbeta 50% med start omgående.
Du kommer att anställas som konsult hos Proffice och arbeta hos vår kund i Solna.
Rollen innebär att arbeta med hela löneprocessen och avlasta övriga kollegor med administration kring lönearbetet. Du kommer att erbjudas ett stimulerande arbete i en spännande bransch med trevliga kollegor!
Vi söker dig som har några års erfarenhet av självständigt arbete som Löneadministratör. Du trivs väl i rollen där du får administrera löner och ge service till övriga anställda i organisationen.
Ansök via
www.proffice snarast då uppdraget kommer att tillsättas snarast möjligt.
Välkommen!
Publiceringsdatum2010-05-12Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
50 %
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-05-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagProffice
AdressProffice
BOX 70368
10724 STOCKHOLM
KontorsadressMäster Samuelsgatan 60
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7871700
Faxnummer: 08-55341925
Jobbnummer 651014
Observera att sista ansökningsdag har passerat.