Professionell receptionist för omgående behov

SW GBG / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW GBG i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice, IT och Teknik, med placering i Göteborg, Stockholm och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook!

Är du en lyhörd och kreativ person och har ett öga för vad som behöver göras? Är din drivkraft att ge den bästa servicen och bemötandet? Vi på SW söker för kunds räkning en receptionist för ett uppdrag med start omgående. Uppdraget beräknas pågå 1 månad med möjlighet till förlängning. Vår kund sitter i centrala Göteborg och arbetar med bland annat försäkringar.  Du kommer att arbeta i en inspirerande miljö och för en organisation som är kreativ och dynamisk. Arbetstiderna är måndag- fredag 7.45-16.45.

Tjänstebeskrivning
Dina arbetsuppgifter som receptionist består till största delen av att ta emot besökare, organisera möteslokaler och se till så att de är iordningsställda inför varje möte eller konferens. Du ordnar med kaffe till företagets kunder, svarar i telefon, hanterar post samt ansvarar för beställning av kontorsmaterial. Du är företagets ansikte utåt och ansvarar för att varje kund och besökare bemöts på ett trevligt och professionellt sätt och får en trivsam upplevelse hos er.  I övrigt kan vissa andra administrativa arbetsuppgifter ingå. 

Lämplig bakgrund
För att trivas på denna tjänst tror vi att du är lösningsfokuserad, positiv och har ett genuint intresse för service. Du är inlyssnande, social och prestigelös och har ett lugnt förhållningssätt. Du trivs med ordning och reda och trivs med ansvar.

För att axla rollen som receptionist ser vi att du har tidigare erfarenhet av en liknande tjänst. Du har goda kunskaper i Microsoft Office och uttrycker dig väl i tal och skrift på såväl svenska som engelska.

Viktig information
Uppdraget är ett konsultuppdrag där du kommer att få en anställning hos SW. Arbetet är med omgående start. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Frida Johansson 031- 333 54 81.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Varaktighet, arbetstid
7:45-16:45 1 månad, ev förlängning

Publiceringsdatum
2015-11-17

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Johansson +46 31-333 54 81

Företag
SW GBG

Adress
SW GBG
Kungsgatan 48A
41115 GÖTEBORG

Kontorsadress
Kungsgatan 48A, Kungspassagen

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2532626

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW GBG

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW GBG: