Proaktiv customer success manager / kundservice till Smartvatten
Next u AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Next u AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Smartvatten söker nu en proaktiv customer success manager som kontaktar befintliga företagskunder för support, kundservice och vård av befintliga kunder.
Smartvatten är ett snabbt växande serviceföretag specialiserat på energihantering inom fastighetsbranschen. Genom vår fjärravläsare som läser av vattenförbrukningen hjälper vi fastighetsägare att upptäcka vattenläckage, vilket sparar både pengar och miljö. Vårt mångsidiga team på över 30 anställda är verksamma i Finland, Sverige och Tyskland.
Vi är i en spännande tillväxtfas så om du vill göra en riktig insats för våra kunder, som i samma led är en insats för miljön - då hoppas vi att just du vill bli en del av oss.
Arbetsuppgifter
Som customer success manager hos Smartvatten är du ansvarig över att ta hand om våra befintliga företagskunder och säkerställa att kunderna är införstådda och nöjda med vår tjänst. Du kommer arbeta proaktivt genom att ringa ut till befintliga kunder i syfte att följa upp, erbjuda support och få feedback på vår tjänst.
I rollen ingår också att:
• Hjälpa kunden att installera utrustning och bistå med hjälp vid behov.
• Samordna utbildning av tjänst och installation för underhållningsföretag och fastighetschefer.
• Ringa kund för att göra regelbundna statskontroller och vårda kundrelationen.
• Ta inkommande supportsamtal
Vem är du
Vi söker dig som genuint brinner för kundkontakten och som har en fingertoppskänsla för service. Du vill bli expert på området och visar både engagemang och ansvar för din uppgift. Något vi lägger stor vikt vid är att du är kommunikativ och talar med kund på ett engagerat, pedagogiskt och på ett förtroendeingivande sätt. Vidare är du en lagspelare och har ett positivt, lösningsorienterat förhållningssätt.
Vi ser att du har erfarenhet av kundkontakt och arbetat med telefonen som verktyg tidigare. Om du har ett kontaktnät inom fastighetsbranschen är det ett plus. Du är flytande i både svenska och engelska.
Vi erbjuder dig
Smartvatten är i en spännande fas och du står inför en möjlighet att vara med på en fantastisk tillväxtresa där du och din tjänst har en viktig roll. Du blir del av ett internationellt företag och i din tjänst får du stort eget ansvar och möjlighet att utveckla din arbetsroll. Vi är ett snabbt växande företag, därav kan vi erbjuda dig stora möjligheter för din professionella karriärsutveckling.
Övrig information
Placering: Sveavägen, Stockholm
Omfattning: Heltid tillsvidare
Start: Så snart som möjligt
Ansvarig rekryterare: Anneli Grundfelt (
anneli.grundfelt@nextu.se)
Ansökan
Smartvatten har valt att samarbeta med rekrytering- och bemanningsföretaget Next u i denna rekrytering. Sök jobbet genom att fylla i formuläret längst ner i annonsen på Next u's hemsida. Jobbet är ansökningsbart så länge annonsen finns uppe på hemsidan. Vi håller intervjuer löpande. Varmt välkommen med din ansökan!?
Om Smartvatten
Smartvatten är ett tillväxtföretag inom vattenbesparing med en tjänst för kontroll och realtidskontroll av fastigheters vattenkonsumtion. Vi jobbar utefter värderingarna expertis, entusiasm och ansvar. Enligt ekonomiska undersökningar är våra kunder mycket nöjda och rån våra personalenkäter är våra anställda också nöjda och stolta över sin arbetsplats.
Om Next u
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons. För att läsa mer om hur vi jobbar, besök gärna vår hemsida
www.nextu.se Sökord: customer success manager , kundservice , kundtjänst , kundsupport , kundservicemedarbetare , kundsupportmedarbetare , kundtjänstmedarbetare , support , merförsäljning , service , kundcenter , kundservicearbetare , handläggare , handläggning , service , serviceyrke , kundbetjäning , kundhantering , kundbemötande, serviceminded, lediga tjänster , stockholm , smartvatten , lediga jobb , nextu , next u , next u ab
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-07-30ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnneli Grundfelt 070-7707896
FöretagNext u AB
AdressNext u AB
Västmannagatan 63
11325 Stockholm
KontorsadressVästmannagatan 63 11325 Stockholm
Jobbnummer 4266515
Observera att sista ansökningsdag har passerat.