Privatrådgivare, Uppsala
Nordea Bank AB / Ekonomijobb / Uppsala
2018-08-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Privatrådgivare, Uppsala" (publicerad 2022-09-27) ⬅️
Visa alla ekonomijobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Uppsala,
Östhammar,
Håbo,
Enköping,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Till Bolånecenter söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra privatkunders framtidsplaner genom förstklassig rådgivning. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina bostadsdrömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vi söker dig som trivs med att arbeta i team där vi tar ägarskap, hjälper varandra att nå framgång och skapar positiva kundupplevelser. Med din kunskap och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.
Välkommen till en enhet på ca 70 medarbetare som i dagsläget hanterar 25 % av alla bolån i Nordea samt 75 % av alla lånelöften.
Om tjänsten
Som rådgivare spelar du en viktig roll i att hjälpa kunderna planera inför framtiden. Du ger förstklassig service gällande bolåneaffären med inriktning på rådgivning, finansiering och försäkring. Kunderna möter du på distans genom telefon, onlinemöten och videosamtal som hjälper oss säkerställa fantastiska kundupplevelser genom hela bolåneresan.
Dina fokusområden blir att: Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, där du ser till att kunderna direkt får hjälp i den kanal som matchar deras individuella behov Aktivt arbeta tillsammans med ditt team för att attrahera nya kunder, samtidigt som du utvecklar relationer med befintliga kunder Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på att upprätthålla och skapa tillväxt i kundens tillgångar och uppnå affärsresultat
Tjänsten är placerad i Uppsala.
Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse av vår affär och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Du: Har förmågan att sätta dig in i kundens situation och har lätt att kommunicera via telefon med en naturlig fallenhet för att bygga relationer med både kunder och kollegor Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Mer information och skicka ansökan
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2 september 2018.
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Linda H Karlsson:
Linda.H.Karlsson@nordea.se; 072- 514 20 66 eller någon av teamcheferna på Bolånecenter.
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-08-08ErsättningMånadslön
Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-09-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Karlsson
linda.h.karlsson@nordea.se 072- 514 20 66
FöretagNordea Bank AB
AdressNordea Bank AB
Strandbogatan/Islandsgatan
75318 Uppsala
KontorsadressStrandbogatan/Islandsgatan
Jobbnummer 4278760
Observera att sista ansökningsdag har passerat.