Privatrådgivare, Örebro

Nordea Bank AB / Ekonomijobb / Örebro
2017-07-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Privatrådgivare, Örebro" (publicerad 2022-12-07) ⬅️


Visa alla ekonomijobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Örebro, Lindesberg, Karlskoga, Laxå, Hallstahammar eller i hela Sverige

Till kontoret i Örebro söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra privatkunders framtidsplaner genom förstklassig rådgivning. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.

Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med din kunskap och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem.

Om du är affärsdriven, säljinriktad och trivs med nykundsbearbetning så är detta tjänsten för dig!

Om tjänsten

Som Privatrådgivare spelar du en viktig roll i att hjälpa kunderna planera inför framtiden. Du ger förstklassig rådgivning med inriktning på placeringar, sparande, försäkringar och finansiering. Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret.

Dina fokusområden blir att:
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, där du ser till att kunderna direkt får hjälp i den kanal som matchar deras individuella behov.
• Aktivt arbeta tillsammans med ditt team för att attrahera nya kunder, samtidigt som du utvecklar relationer med befintliga kunder.
• Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på att upprätthålla och skapa tillväxt i kundens tillgångar och uppnå affärsresultat.

Tjänsten är placerad i Örebro.

Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse av vår affär och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.

Du:
• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att bygga relationer med både kunder och kollegor.
• Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
• Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor.
• Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden.

Det är meriterande om du har en akademisk utbildning och är Swedsec-licensierad. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.

Mer information och skicka ansökan

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 14 augusti 2017.

För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Helena Fredriksson på helena.fredriksson@nordea.se

Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-07-07

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Fredriksson helena.fredriksson@nordea.se

Företag
Nordea Bank AB

Adress
Nordea Bank AB
Drottninggatan 24
70210 Örebro

Kontorsadress
Drottninggatan 24

Jobbnummer
3595245

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordea Bank AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordea Bank AB: