Picadeli söker Kundreskontraansvarig till Göteborg

Oddwork Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
2014-06-16
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Picadeli söker Kundreskontraansvarig till Göteborg" (publicerad 2014-08-04) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Salladsbaren i Sverige AB med varumärket Picadeli erbjuder ett salladsbuffékoncept med självplock till dagligvaruhandeln där kunden själv väljer innehåll och mängd. Deras helhetskoncept innehåller sortiment, salladsvagnar, marknadskampanjer och löpande support/uppföljning till butik. Bolaget startades 2009. Idag är Picadeli 42 anställda och du hittar deras koncept i 900 butiker; både i Sverige och i Finland. En förutsättning för att du ska trivas hos Picadeli är att du trivs med att arbeta i ett företag som är under stark tillväxt. Arbetet kräver en självständighet samtidigt som du arbetar gränsöverskridande mellan samtliga avdelningar där alla är viktiga lagspelare. Picadeli består av ett starkt team som gör sitt yttersta för att behålla sin marknadsledande position inom kategorin. Nu söker Picadeli en driven kundreskontraansvarig till huvudkontoret i Göteborg där man värdesätter egenskaper som eget ansvar, struktur, ordning och en positiv inställning. Social kompetens är av största vikt!

Om tjänsten Kundreskontraansvarig 

Tjänsten innebär att ansvara över bolagets kundreskontra vilket innefattar order- och fakturahantering, betalningsflöden samt kravhantering. Denna tjänst är en ny funktion i bolaget vilket innebär att du kommer få bygga upp- och utveckla processhanteringen. Som kundreskontraansvarig på Picadeli är din uppgift att etablera fungerande samarbeten både externt och internt samt att bygga starka kundrelationer. Du rapporterar till bolagets ekonomichef.

Publiceringsdatum
2014-06-16

Kravprofil för detta jobb
• Ekonom eller motsvarande kunskap som förvärvats genom arbetslivserfarenhet
• Krav är att du tidigare arbetat i företag med stora fakturaflöden
• Krav är att du tidigare arbetat med EDI-lösningar
• Fördel är om du tidigare haft affärssystemet Jeeves som arbetsredskap, alternativt jobbat mycket i annat affärssystem
• Social kompetens är av största vikt eftersom denna tjänst innebär många kundkontakter
• Prestigelös & flexibel
• Erfarenhet från detaljhandeln är en fördel

Picadeli erbjuder dig:

En spännande tjänst i ett mycket expansivt företag som innebär ett högt tempo och viss flexibilitet i arbetsuppgifter! Hos Picadeli har du sjukvårdsförsäkring och generöst friskvårdsbidrag liksom fast lön.

Detta är en rekrytering genom Oddwork där du blir direkt anställd av Picadeli (Salladsbaren i Sverige AB). 

START: Snarast
OMFATTNING: Heltid
URVAL: Löpande
PLATS: Göteborg
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Emma Kavsjö,  emma@oddwork.se  (för frågor om tjänsten, ej ansökan)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2014-07-16

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då vi intervjuar löpande. Vi ser fram emot att höra av dig.

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-07-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Saltholmsgatan 19
11343 Göteborg

Kontorsadress
Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg

Jobbnummer
1911453

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: