Personalledare med inriktning Städ i Borås

Experis Sverige / Städarjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla städarjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Samhall är Sveriges mest mångsidiga företag. Tack vare 20 000 medarbetare på 250 orter och sin breda kompetens har de ett brett tjänsteutbud. Främst inom städning, tillverkning, montering, lager och logistik, fastighets- och markskötsel, förpackning samt äldre-omsorg. Genom olika kunduppdrag utvecklar Samhall personer med funktionsnedsättning genom
arbete, hemligheten ligger i deras metod att utbilda och personalleda sina medarbetare. Resultatet har blivit en arbetsglädje och en kvalitet i de uppdrag de utför åt både små och stora företag över hela landet.

Publiceringsdatum
2012-10-23

Dina arbetsuppgifter
Som personalledare leder du det dagliga arbetet för cirka 35 medarbetare inom Städverksamheten i Borås med omnejd. Som ledare på Samhall har du ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare med funktionsnedsättning och att matcha rätt medarbetare på rätt uppdrag/affär samt ha fullt resultatansvar för verksamheten.
Bland dina arbetsuppgifter ingår också att utveckla samarbetet med befintliga kunder.
Du ingår i arbetsområdets ledningsteam och bidrar till arbetsområdets måluppfyllelse.

Vem är du?
Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av personalledning och har ett ledarskap som är tydligt, öppet och som leder till motivation och arbetsglädje för alla medarbetare. Du har erfarenhet av att arbeta operativt med personal och kunder.
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning och du måste ha erfarenhet från
Städbranschen eller ev från fastighetsservice. Att du har SRY-certifiering är ett krav och har du INSTA-kompetens är det meriterande. Att arbeta i olika affärssystem är inga problem för dig.

Som person är du flexibel och van att se möjligheter, lösa problem och bra på att samarbeta både med kollegor och underställda. Du är smidig men ändå tydlig och konsekvent

I urvalet kommer stor vikt att läggas vid de personliga egenskaperna.

Kontaktperson för detta jobb
Du är välkommen att söka tjänsten via länken till höger. Har du frågor är du välkommen att ringa rekryteringskonsult Denise Wiberg på 0703-77 44 02.
Sista ansökningsdag är den 8 november 2012. Urval kan ske löpande.

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-11-08
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Denise Wiberg, 031-61 72 50

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1373127

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: