Personalhandläggare

Adecco / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Karlskrona, Ronneby, Torsås, Karlshamn, Emmaboda eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco i Karlskrona, Ronneby, Karlshamn, Sölvesborg, Olofström eller i hela Sverige

Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK. Adecco har 6000 kontor i 70 länder över hela världen, sysselsätter 700 000 personer varje dag och ger 3 miljoner människor arbete under ett år. I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder till Luleå i norr. Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions. Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.
Vi söker Dig som är personalhandläggare och som dessutom tycker om att administrera!

Publiceringsdatum
2009-01-16

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta som personalhandläggare med inriktning mot administration. Du kommer att vara sekreterare vid samverkans- och ledningsmöten, vilket innebär bland annat att skriva protokoll. Du kommer att vara behjälplig med övriga administrativa uppgifter inom enheten. Utöver detta kommer Du även att vara delaktig i arbetsrättsliga frågor och ärenden.

Erfarenheter
Du bör ha genomgått en PA-utbildning eller motsvarande. Du ska ha några års arbetslivserfarenhet inom området. Du bör vara en god administratör/sekreterare, van vid att ha "många bollar i luften samtidigt" utan att bli stressad. Van vid att skriva protokoll, minnesanteckningar etc.
Datakunskaper i Word och Excel.
Har Du erfarenhet av att ha arbetat i offentlig förvaltning är det meriterande.

Dina personliga egenskaper
Vi söker Dig som är van att arbeta med snabba vändningar, stor flexibilitet och fortfarande kan visa ett positivt sätt. Du ska ha lätt att knyta kontakt med nya människor samt även har lätt för att samarbeta. I din roll ska du vara ödmjuk, noggrann, pålitlig, serviceinriktad samt initiativrik. Arbetstempo kan stundtals vara väldigt högt, vilket innebär att du måste vara stresstålig. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper!
Detta erbjuder Adecco dig
Som konsult för Adecco får du chansen att stärka ditt nätverk och bredda dina erfarenheter. Utifrån din kompetens ger Adecco dig möjlighet till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Så ansöker du
Då urval sker löpande önskar vi få din ansökan så fort som möjligt. Skicka din ansökan via Adeccos hemsida, www.adecco.se, där du registrerar din profil och bifogar CV samt personligt brev. Klicka på knappen â€?Skicka ansökanâ€? nedan. Du når också tjänsten via direktlänk: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/_general/datapages/default.asp
Har Du några Frågor angående tjänsten, ring gärna till konsultchef Annelie Ahmt, telefon 0455-34 10 06.
Välkommen med Din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-01-22

Kontakt
Annelie Ahmt, Konsultchef, 0455-34 10 06 (Direktnummer), annelie.ahmt@adecco.se

Företag
Adecco Företagspresentation

Adress
Adecco
Campus Gräsvik 4
37175 KARLSKRONA

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0455-341000
E-postadress: annelie.ahmt@adecco.se

Jobbnummer
383323

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco: