Personal till kontorsstädningar i Malmö/Lund
Qvickstep AB / Städarjobb / Malmö
2022-05-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Personal till kontorsstädningar i Malmö/Lund" (publicerad 2023-03-27) ⬅️
Visa alla städarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Qvickstep AB i Malmö #jobbjustnu
Vi är ett familjeföretag med 14 anställda från olika delar av världen. All personal arbetar ute på fältet på egen hand under dagen. Vi träffas vanligen på morgon/eftermiddagen.
Vi erbjuder:
Individuellt utformad utbildning.
Kollektivavtal.
Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring.
Arbetsledare/Support tillgänglig hela dagen.
Möjlighet till Friskvårdsbidrag.
Ekonomiskt bidrag till mobilabonnemang.
Hjälpsamma kollegor.
Denna gång söker vi en personal som har dokumenterad erfarenhet av kontorsstädning. Kontorsstädningarna utförs vanligen tidig morgon eller sen kväll. Du tar dig runt till uppdragen i egen bil.
Du måste ha god social förmåga och känna dig bekväm i mötet med våra kunder. Vi vill också att du är serviceinriktad, ansvarsfull och pålitlig. Goda kunskaper i svenska eller engelska erfordras, då kundkontakter är vanligt förekommande och arbetsledning sker på svenska/engelska.
Välkommen med din ansökan! På grund av tidsbrist har vi inte tid att besvara alla ansökningar.
Publiceringsdatum2022-05-01Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressQvickstep AB
Hillerödsvägen 4 C 0TR
21747 Malmö
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Jag har körkort!".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Qvickstep AB (org.nr 556775-2943),
http://www.qvickstep.se Hillerödsvägen 4 C 0TR (
visa karta)
217 47 MALMÖ
Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Kontakt VD
Lotta Mejstad
info@qvickstep.se Jobbnummer 6592377
Observera att sista ansökningsdag har passerat.