Partner Manager inom Workforce Management!
3 / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos 3 i Stockholm,
Solna,
Täby,
Södertälje,
Gnesta eller i
hela Sverige Vi på 3 tror att livet blir roligare om man upplever det tillsammans med andra. Därför arbetar vi varje dag för att göra det enklare för våra 2 miljoner kunder att dela sina upplevelser, åsikter och känslor med andra. Vi är övertygade om att det är kulturen på 3 som är huvudingrediensen för vår framgång. Tack vare detta har vi utsetts till en av Sveriges bästa arbetsplatser. Varmt välkommen till 3.
Vill du ansvara för relationen mellan 3 och systemintegratörer för några av kundservice viktigaste system? Här har vi då en unik möjlighet för dig!
Mitt namn är Johan Brännström och jag arbetar som ansvarig över Workforce Management. Jag söker nu en ny medarbetare till mitt team i rollen som Partner Manager. I mitt team arbetar idag 8 personer med prognostisering, schemaläggning och trafikledning av Contact Center Consumer, Contact Center Business, Sales Support och Operation Support.
Vi ansvarar också för att medarbetarna har tillgång till och kan använda nödvändiga kundservicesystem. Våra system är en förutsättning för att skapa den bästa möjliga miljön för fantastiska kundmöten inom kundservice och därför letar vi en person som tillsammans med Workforce Management teamet vill utveckla samarbetet med de systemintegratörer som utvecklar våra plattformar. Några av de plattformar vi arbetar med är Purecloud, Proscheduler och eMite.
För att trivas i rollen som Partner Manager tror vi att du har ett engagemang för att ge kundservice bästa möjliga förutsättningar samtidigt som du på ett strukturerat sätt håller ihop utveckling och förvaltning av plattformarna. Du är lyhörd till verksamheternas behov och duktig på att prioritera utveckling utifrån dina erfarenheter av arbete med kundservice. Du är initiativrik och månar om en bra relation till våra partners.
Mot denna bakgrund ser vi att du tidigare arbetat i en ledande roll i en kundserviceorganisation och gärna har erfarenhet av att kravställa kundservicerelaterade system. Att du är en van användare av Office program inklusive presentationsverktyg är en självklarhet. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i skrift och tal då en stor del av ditt dagliga arbete inkluderar båda språken.
Vi erbjuder en möjlighet att arbeta inom en organisation som andas öppenhet, samarbete och stort engagemang! Vi finns idag på Lindhagensgatan 98 på Kungsholmen i Stockholm där du dagligen möter glädje och drivna medarbetare. Jag hoppas du vill följa med mig och mitt team på vår spännande resa!
För mer information om tjänsten, hör gärna av dig till mig på telefonnummer 073 543 82 37 eller maila
johan.brannstrom@tre.se.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-01-08ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretag3
Adress3
Lindhagensgatan 98
10425 Stockholm
KontorsadressLindhagensgatan 98
Jobbnummer 3889723
Observera att sista ansökningsdag har passerat.