Ordermottagare till internationellt företag
MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-03-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ordermottagare till internationellt företag" (publicerad 2015-04-01) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
För kunds räkning söker MultiMind en Ordermottagare till ett internationellt företag som jobbar med välkända och berömda varumärken inom optik och sport produkter. Företaget är beläget norr om Stockholm där de sitter i ljusa och moderna lokal. Det finns ett öppet och internationellt klimat på företaget, och för rätt kandidat finns det bra utvecklingsmöjligheter. Detta är en permanent rekrytering med start omgående.
Rollen
• ge support till företagets Nordiska och Baltiska kunder samt säljorganisation både via telefon och mail
• ta emot, registrera och bevaka ordrar - följa hela orderflödet
• hantera reklamationer och returer samt lösa de problem som uppstår
• utveckla och säkerställa processer, affärssystem och rutiner inom företaget
• ha många utåtriktade kontakter med leverantörer, grosster mm.
Person
För att kunna lyckas i rollen är det viktigt att du är en team-player som vågar ta tag i de uppgifter som behöver utföras. I den här rollen samarbetar man med olika avdelningarna och stöttar varandra vid behov. Vi ser gärna att du; är analytisk, ser kopplingen mellan siffror och processer och at du skapar ordning i kaos; är flexibel, kan anpassa dig till olika sätt att lösa problem och uppnå bra resultat; har energi, du upplevs som en positiv person med en 'can do' attityd. Vi ser dessutom gärna att du har minst ett års erfarenhet av arbete inom Customer Service, helst inom en internationell miljö, och det är ett krav att du pratar och skriver flytande svenska och engelska - det är meriterande om du behärskar ytterligare nordiska eller baltiska språk.
Teknisk kunskap
Vi söker en teknisk kunnig kandidat, som trivs med arbetet som ordermottagare. Det är ett krav att du sedan tidigare har erfarenhet av att ha arbetat i SAP samt att du har goda kunskaper i Excel.
Är du social, resultatinriktad och gillar att arbeta i ett sammansvetsat team? Isf kommer du att få möjlighet att utvecklas i en roll med varierande arbetsuppgifter där ditt eget initiativ gör skillnad!
Skicka din ansökan så snart som möjligt, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Publiceringsdatum2015-03-13Arbetstider och omfattning100% tsv
ErsättningTbd
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKerem Savci +46 8 21 67 11
FöretagMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB MultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 66
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2204603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.