Ordermottagare till globalt företag inom verkstadsindustrin
Bravura / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-09-20FöretagetFöretaget är en global aktör och världsledande leverantör inom produktivitetshöjande metoder och verktyg till verkstadsindustrin. På huvudkontoret i nordvästra Stockholm arbetar ett hundratal anställda, varav hälften inom produktionen. Här erbjuds du med ett starkt tekniskt intresse en tjänst där du omges av kompetenta kollegor i ett väletablerat företag med låg personalomsättning och en öppen företagskultur.
Uppdraget är initialt på 6 månader med goda chanser till förlängning.
Dina arbetsuppgifterI rollen som ordermottagare ansvarar du i första hand för bokningar och utskeppningar av leveranser. I takt med upplärningen och introduktionen får du vidare ta emot ordrar och hantera fakturering, främst via företagets affärssystem men även via mail och telefon. Du ger support till företagets kunder i frågor som rör transportering och avtalsfrågor. Du utfärdar också frakt-, tull och exportdokument. Som ordermottagare samarbetar du med kollegor i flera olika länder, vilket innebär att ditt arbete främst sker på engelska. I rollen tillhör du ett team bestående av ytterligare fem ordermottagare och du rapporterar till Supply Chain Manager.
Kvalifikationer• Erfarenhet av ett serviceinriktat administrativt yrke. Du behärskar order, lager- och faktureringsflöde.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, på svenska och engelska
• Meriterande med erfarenhet av att arbete med utfärdande av frakt, tull och exportdokument
• Meriterande med erfarenhet av att arbeta i MPS-systemet SAP
Till denna tjänst söker vi dig som är prestigelös och har god känsla för service. Du strävar efter att på bästa sätt hjälpa kollegor och kunder att hitta lösningar. Du trivs med att arbeta i grupp och värderar ett strukturerat och noggrant arbetssätt.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Vällingby
Lön: Fast lön enligt ök.
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Orderhanterare, orderläggare, orderhandläggare, ordermottagare, administratör, handläggare, lager, SAP, fakturering, frakt, admin, heltid, Vällingby
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaleb Musie
caleb.musie@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4358188
Observera att sista ansökningsdag har passerat.