Ordermottagare till ett företag i Täby

Rp Rekrytering Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Täby, Vallentuna, Upplands Väsby, Danderyd, Sollentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB i Täby, Danderyd, Solna, Lidingö, Sundbyberg eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en ordermottagare som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en serviceinriktad och strukturerad ordermottagare till vår kund. Företaget utvecklar och producerar miljövänligt fibermaterial till textilier, funktionellt trä och rengöringsprodukter. Kontoret är beläget i Täby. Tjänsten är på heltid med start omgående och pågår till slutet på augusti, med chans till förlängning. Arbetstiderna är måndag - fredag klockan 08.00 - 17.00. Tjänsten passar dig som trivs att arbeta självständigt och som brinner för att leverera service i toppklass.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kundens önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att bli anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2021-04-14

Arbetsuppgifter
Som ordermottagare kommer du att arbeta med arbetsuppgifter som exempelvis:

Kundservice via mail och telefon

Ordermottagning

Orderregistrering

Boka frakt

Bevaka leveranser

Administrativa arbetsuppgifter som exempelvis att skapa plocklistor

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet av service och administration

Har tidigare erfarenhet av orderhantering

Har goda kunskaper inom Officepaketet

Har arbetat i ett affärssystem

Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift

Det är meriterande om:

Du har arbetat i affärssystemet Jeeves

Som person är du social, serviceinriktad och professionell. Du är strukturerad, noggrann och självgående. Vidare är du initiativtagande, ansvarsfull och prestigelös.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Rp Rekrytering Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Rp Rekrytering Bemanning AB (org.nr 556928-6429), http://www.ryskapostenbemanning.se

Arbetsplats
Ryska Posten Bemanning

Jobbnummer
5691026

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Rp Rekrytering Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Rp Rekrytering Bemanning AB: