Ordermottagare norska/danska

ISS Facility Services AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

ISS Personaltjänster är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med Personaluthyrning, Rekrytering, Entreprenad, Omställning samt Organisations- och chefsstöd. ISS Personaltjänster är ett auktoriserat bemanningsföretag som är specialiserade på personliga och kvalitetssäkrade processer med kunden i fokus. Vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige.

För kunds räkning söker vi nu norsk- eller dansktalande ordermottagare med servicekänsla.

Är du kommunikativ, serviceminded och pratar och skriver flytande norska/danska, svenska samt engelska och vill arbeta inom kundservice? Då kan detta vara jobbet för dig!
Vår kund är en ledande internationell aktör inom forskningsbranschen och söker en ytterligare medarbetare till sin ordermottagning.
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av ISS Personaltjänster och arbeta som konsult ute på plats i vår kunds lokaler.
Tjänsten är ett vikariat under perioden 1/8-31/10, för rätt person finns eventuellt möjlighet till förlängning.

Publiceringsdatum
2014-06-12

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta i vår kunds nordiska Order Management team där ditt arbete består av att se till att rätt varor kommer till rätt kunder i rätt tid samt att de kvalitetssäkras.
Dina arbetsuppgifter består bla i att besvara kundernas frågor via telefon och mail samt att arbeta med orderläggning, bearbetning samt att svara på leveransfrågor både på nordiska språk och engelska då man arbetar i en internationell miljö. Målet är att ge bästa service till alla kunder.

Arbetstid
Kontorstid

Önskade kvalifikationer
Vi söker dig som kan flytande norska och/eller danska och har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska.
Tidigare erfarenhet av arbete i kundservice/ordermottagning är önskvärt och kommer att göra att du snabbt kommer in i din nya roll.
Vi ser gärna att du har gått en naturvetenskaplig linje på gymnasiet, och har du någon form av bakgrund inom laboratorium eller sjukvård är detta mycket meriterande.

Dina personliga egenskaper
För att trivas hos vår kund är du kommunikativ och initiativtagande samt brinner för att ge service på en hög nivå.
Vidare är du en relationsinriktad person som har ett öga för detaljer samt ett proaktivt arbetssätt.
Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.

Detta jobb passar dig som söker ett stimulerande arbete med mycket kundkontakt. Urval och intervjuer sker löpande, så ansök gärna redan idag!
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Linda Milve, Personalansvarig Rekryterare, 020-155 155.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan via vår hemsida: Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Milve, Personalansvarig Rekryterare 020-155155 linda.milve@se.issworld.com

Företag
ISS FACILITY SERVICES AB

Adress
ISS FACILITY SERVICES AB
Box 47635
11794 STOCKHOLM

Kontorsadress
Årstaängsvägen 11
Liljeholmen

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 020-155 155

Jobbnummer
1907500

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ISS Facility Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Facility Services AB: