Orderkoordinator till ny roll på växande företag

Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Perido söker nu en orderkoordinator till vår kund, ett växande serviceföretag inom el och energi med fokus på bland annat energieffektivisering. Det är ett litet och familjärt företag där flera avdelningar sitter tillsammans i moderna och ljusa lokaler i norra delen av centrala Stockholm.

I denna nyutvecklade roll som orderkoordinator är tanken att du ska avlasta tre arbetsledare med all administration kring orderhantering. Det innebär att du får möjlighet att successivt växa in i rollen och utöka dina arbetsuppgifter med tiden. Arbetsuppgifterna består till en början främst av order- och ärendehantering där du tar emot beställningar och förfrågningar i ordersystemet, lägger ordrar, uppdatera ärendestatus och gör återkoppling till berörda parter. Du har dagligen kontakt med många interna kollegor och kan därför behöva finnas till nära andra avdelningar behöver stöttning.

Vi tror att du som söker den här tjänsten har tidigare erfarenhet av administration och service, gärna från bygg- el- eller VVS-branschen. Du trivs när arbetstempot är högt och har ett sinne för ordning och reda för att skapa en tydlig struktur i ditt arbete. Som person är du utåtriktad och gillar att skapa en god relation till såväl kunder som kollegor. Då företaget siktar på att vara det snabbast växande bolaget i sin bransch finns det goda möjligheter att på sikt kunna utvecklas inom företaget.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-02-03

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst två (2) års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift

Meriterande
• Eftergymnasial utbildning inom inköp och logistik
• Erfarenheter av något ordersystem

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, tillsvidare. Tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Vill du ta chansen att få vara med och utforma en ny roll som orderkoordinator? Är du redan idag en grym administratör med sinne för ordning och reda? Trivs du i en roll där du har nära samarbete med interna kollegor? Då kan det här vara rollen för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 14907EH i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-05
Ange följande referens när du ansöker: 14907EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinavägen 15

Jobbnummer
3301104

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: