Orderhanterare till Transtemas studentpool

Montico HR Partner AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
2020-11-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderhanterare till Transtemas studentpool" (publicerad 2021-02-04) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Montico HR Partner AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2020-11-18

Om tjänsten
Transtema Network Services är en marknadsledande leverantör inom projektering, byggnation och underhåll av infrastrukturer för tekniskt avancerade kommunikationsnät. Transtema Network Services ingår i Transtema Group och är ett dotterbolag i en större koncern, som bland annat har affärsområden inom fibernät, nätverksanslutning och teknik. Arbetet utförs i härliga lokaler med ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Jonsered, här har du närhet till både restaurang och bussförbindelser.

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu dig som vill vara en del av vår studentpool. Du kommer att arbeta vid behov och hoppa in där det behövs, vi ser gärna att du kan arbeta 1-2 dagar i veckan.

Som kundsupport kommer du ansvara för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon och mail. Dessa kan komma från såväl interna som externa parter, antingen från fälttekniker, kunder eller slutkunder. Även planering och bevakning utav jobb är en del av arbetsuppgifterna. Detta styrs utifrån geografiskt område, kompetens hos tekniker och prioritering. Du kommer att förmedla och tolka information som efterfrågas av kunderna. Exempelvis kan de vara att boka om installationer, bygga arbetsordrar och rapportera avvikelser. Allt detta loggas i det centrala ärendehanteringssystemet. Arbetet utförs tillsammans med ett engagerat team i en centraliserad och funktionell enhet.

Som medarbetare hos Transtema kommer du att ges möjlighet till utbildning och personlig utveckling. Kulturen i företaget präglas av öppenhet och ett stort mått av eget personligt ansvar för att arbetet utförs på bästa möjliga sätt.

Vi söker dig som
Tjänsten passar dig som har en god känsla för service. Du har ett moget förhållningssätt och agerar professionellt både gentemot kunder och gentemot kollegor. Som person är du strukturerad, stresstålig och nyfiken. I och med att du dagligen har kontakt med kunder, både över telefon och mail, så ser vi gärna att du är serviceinriktad och har ett ödmjukt och lösningsorienterat förhållningssätt. Att planera, ta beslut och initiativ är något du känner dig bekväm med. Du har en förmåga att prioritera effektivt och tar samtidigt ett stort eget ansvar för dina arbetsuppgifter. För att du ska trivas i rollen som produktionskoordinator bör du vara förändringsbenägen och nytänkande.

En vilja att utvecklas och lära sig inom området är en förutsättning för att du ska lyckas i ditt arbete. Har du tidigare erfarenhet från servicearbeten eller logistik är detta meriterande. För denna tjänsten krävs det att du har en god datavana, talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska.

Varaktighet, arbetstid
Deltid 25% Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Montico Hr Partner AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "6479".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Montico Hr Partner AB (org.nr 556580-6741), http://www.montico.se/

Arbetsplats
Montico HR Partner AB

Jobbnummer
5450519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Montico HR Partner AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Montico HR Partner AB: