Orderadministratör till Santa Maria sommaren 2022

KFX HR-partner Skandinavien AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Borås eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-05-04

Om tjänsten
Är du administrativt lagd och vill arbeta på ett attraktivt företag inom livsmedelsindustrin med orderhantering? Är du noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbete? Trivs du dessutom i en ansvarsfull roll där du får arbeta i nära samarbete med kunder och kollegor? Då kan detta vara en tjänst för dig!

Du kommer vara anställd som konsult hos oss på KFX HR-partner och uthyrd på ett spännande uppdrag som orderadministratör hos vår kund Santa Maria i Mölndal. Tjänsten är på heltid måndag-fredag under sommaren 2022, med start omgående.

Om företaget
KFX HR-Partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som orderadministratör tillhör du ett team på totalt 8 härliga kollegor där alla arbetar mot företagets affärskunder. I denna roll kommer du ha fokus på företagets svenska kunder. Tillsammans med ditt team tar du emot orderförfrågningar från kunder via telefon och mail samt stansar in order i företagets affärssystem Microsoft Dynamics AX.

Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten behöver vara strukturerad, noggrann och ha ett effektivt arbetssätt. Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska och är alltid professionell i mötet med kund, oavsett om det sker via telefon eller mail.. Vidare krävs en avslutad gymnasial utbildning.

För att trivas i rollen tror vi att du är en positiv person somt trivs i en kombinerad roll med service och administration. Du kommer täcka för dina kollegor under semesterveckor, vi ser därför att du är en person som trivs med mycket ansvar och möjlighet att ta egna initiativ. Tidigare erfarenhet av administration, service och orderhantering är meriterande.

Övrig information
Tjänsten är med start så snart som möjligt, enligt överenskommelse och pågår under sommaren 2022.

Kunskap- och personlighetstester samt bakggrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Sommarjobb

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
KFX HR-partner Skandinavien AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "4766".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143), http://www.kfx.se

Arbetsplats
KFX HR-partner Göteborg AB

Kontakt
Paula Jansson
031-711 98 00

Jobbnummer
6609064

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: