Orderadministratör med erfarenhet av SAP till globalt företag
MultiMind Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2016-10-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Orderadministratör med erfarenhet av SAP till globalt företag" (publicerad 2018-01-09) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos MultiMind Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT.
Har du erfarenhet av SAP, gillar kundkontakt och söker ett utvecklande jobb, då är det här uppdraget för dig. Uppdraget som Orderadministratör ger dig möjligheten till ett mycket meriterande arbete i ett av värdens främsta elektronikföretag. Arbetet innebär mycket kontakt internt och externt, vi söker dig som trivs med att lösa problem och som snabbt kan växla mellan olika ärenden.
Tjänsten är ett 6 månaders inhyrningsuppdrag med start omgående, för rätt person finns det goda möjligheter till förlängning.
Publiceringsdatum2016-10-17Om företagetVår kund är ett världsomspännande elektronikföretag med fokus på innovation och design. Det här uppdraget är på deras Nordiska huvudkontor som sitter i moderna lokaler i Stockholm.
Om Rollen
Som Orderadministratör har du många utåtriktade kontakter med bland annat kunder och leverantörer. Per telefon tar du emot kundärenden, du registrerar ordern samt hanterar annan administration. Du kommer även att ha kontakt med transportörer, hantera avvikelser
Urval av arbetsuppgifter:
Orderhantering Ansvara för orderläggning från företagets nordiska kunder. Kundsupport - ta hand om externa såväl som interna kundbehov. Bygga långsiktiga kundrelationer Ge leveransinformation till kund Fungera som koordinator för information från kunder till organisationen Ansvarig för prisuppdateringar i SAP Ansvarig för uppdatering av status för order och leverans. Ta del av nya systemimplementeringar Delta i kundevenemang Daglig dokumentation och förbättringsarbeten
Vi söker dig med
Universitetsexamen eller motsvarande Engelska flytande i tal och skrift Goda kunskaper i Excel Kunskaper i SAP är meriterande
Som anställd hos MultiMind får du:
Kollektivavtalsenliga anställningsvillkor gällande lön, semester, pension, sjukfrånvaro, övertid, OB-tillägg.
En dedikerad konsultchef som kontinuerligt stämmer av din arbetssituation och finns tillgänglig för frågor kring din anställning.
Möjligheten att testa olika typer av uppdrag hos spännande företag samt bygga ut ditt CV. Troligtvis i ett internationellt bolag.
Delta på roliga fester och events.
Låter rollen intressant?
Registrera din ansökan snarast möjligt då urvalet sker löpande. Observera att tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Heltid 6 månader
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohan Hägnemark +46 8 21 67 18
Sebastian Vesterlund +46 8 21 67 26
FöretagMultiMind Bemanning AB
AdressMultiMind Bemanning AB
Kungsgatan 66
11122 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 66
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3109258
Observera att sista ansökningsdag har passerat.