Orderadministratör

Avanzera AB / Inköpar- och marknadsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera AB i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Solna, Sundbyberg eller i hela Sverige

Vårt uppdrag:
Är du medarbetaren som har ett stort engagemang och passion för ditt arbete och sätter kunden i fokus, ja då ska du fortsätta att läsa vidare.

Vi söker just nu en orderadministratör till vår kund som är inom dagligvaruhandeln. Vår kund har sitt kontor beläget söder om söder, i ljusa och trevliga lokaler. Tjänsten är på heltid och är tänkt att tillsättas snarast möjligt. Tjänsten som orderadministratör kommer till en början att starta som en inhyrning på ca sex månader för att sedan övergå till en anställning hos kund om båda parter är överens.

Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.

Publiceringsdatum
2021-08-26

Dina arbetsuppgifter
Som orderadministratör ligger fokuset på att vara behjälplig kunden och assistera dem med deras beställningar och förfrågningar. Du kommer även att besvara frågor om leveransen, administrera prislistor, rabatter och avtal.

Mer specifikt kommer du till exempel att:

Kontrollera orderstatus
Uppdatera prisinformation
Hantera hela orderprocessen
Ha kontakt med exempelvis beställare och leverantörer

Bakgrund
För att komma in i rollen så snabbt som möjligt tror vi att du har tidigare erfarenhet av administration inom order/logistik och behärskar Excel väl. Ett stort plus är om du har erfarenhet av Pyramid eller likvärdig systemvana. Flytande svenska och engelska är ett krav.

Som orderadministratör söker vi framför allt dig som är en tålmodig och organiserad person som motiveras av att få ta eget ansvar och möjligheten att få jobba med och kunna ge bästa servicen.

Om företaget
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Avanzera AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1421".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Avanzera AB (org.nr 556520-1182), http://www.avanzera.se

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
5922635

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera AB: